15-vuotias rippikoululainen joutui Kannelmäessä törkeän joukkoraiskauksen uhriksi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(((
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Voi luoja, mä oon niin pahoillani että kukaan ikinä joutuu tällaisen uhriksi.
Eihän tähän maailmaan uskalla tehdä lapsia, hyvä kun itse uskaltaa kohta liikkua.

Kotipuolessa oli vähän samantyyppinen juttu joskus teiniaikoinani. Pojat olivat 16-vuotiaita ja tyttö 13-vuotias. Pojat häpäisivät tytön vielä jälkeenpäin julkisesti retoselemalla asiasta pitkin kylää ja kirjoittelemalla mm. Bussipysäkkiien seiniin, että "**** ******** antaa pillua, soita numeroon sejase".

Rikosilmoitus tehtiin ja oikeutta käytiin, jollakin lailla kauheata oli se, miten poikien vanhemmat koettivat vierittää syytä tytön niskoille :( Tyttö vanhempineen muutti pois paikkakunnalta lopulta...

Täällä kauhistellaan punavihreän kriminaalipolitiikan olemattomia tuomioita, mutta silti joka vaaleissa samat kauhistelijamammat vetävät punavihreän viivan: Sitä saa mitä tilaa.

[QUOTE="hmm";26096519]No mutta sä oot niin vanha ettei täällä paljon muita oo silloin ollutkaan. Mullekin muuten kävi nuorena noin, kyseessä oli somalimiehet.[/QUOTE]

Meiän paikkakunnalla on ollut ulkomaalaisia niin kauan kuin noi isot tehtaat on olleet olemassa.. eli paljon ennen mun syntymääni jo. Ja kertaakaan en ole kuullu, että ulkomaalaiset ois täällä ketään raiskailleet tai muutenkaan aiheuttaneet levottomuuksia.

[QUOTE="vieras";26096578]Täällä kauhistellaan punavihreän kriminaalipolitiikan olemattomia tuomioita, mutta silti joka vaaleissa samat kauhistelijamammat vetävät punavihreän viivan: Sitä saa mitä tilaa.[/QUOTE]

Etkö sä hemmetin persu osaa pysyä pois kommentteinesi?! Osaatko osoittaa sympatiaa tämän ketjun henkilöille, jotka kertovat joutuneensa raiskatuiksi? VÄLITÄTKÖ?!! Jos välität, osoita se!

Pahaa pelkään, ettet osaa etkä kykene!

[QUOTE="hmm";26096519]No mutta sä oot niin vanha ettei täällä paljon muita oo silloin ollutkaan. Mullekin muuten kävi nuorena noin, kyseessä oli somalimiehet.[/QUOTE]

Olen pahoillani, voimahalaus myös sinulle!!

Meiän paikkakunnalla on ollut ulkomaalaisia niin kauan kuin noi isot tehtaat on olleet olemassa.. eli paljon ennen mun syntymääni jo. Ja kertaakaan en ole kuullu, että ulkomaalaiset ois täällä ketään raiskailleet tai muutenkaan aiheuttaneet levottomuuksia.

No mutta ihan turha sun on väittää että jos sut raiskasi suomalaiset pojat, niin kaikki muutkin raiskaajat ois sillä perusteella suomalaisia. Ja se on oikeasti ihan matemaattinen fakta että suomessa maahanmuuttajat syyllistyvät suhteessa huomattavasti useammin raiskauksiin kuin suomalaiset...

[QUOTE="hmm";26096708]No mutta ihan turha sun on väittää että jos sut raiskasi suomalaiset pojat, niin kaikki muutkin raiskaajat ois sillä perusteella suomalaisia. Ja se on oikeasti ihan matemaattinen fakta että suomessa maahanmuuttajat syyllistyvät suhteessa huomattavasti useammin raiskauksiin kuin suomalaiset...[/QUOTE]

Missä mä niin olen väittänyt????????????????????????????
Fakta on sekin, että kaikki raiskaajat eivät suinkaan ole mamuja, kulta pieni.

Etkö sä hemmetin persu osaa pysyä pois kommentteinesi?! Osaatko osoittaa sympatiaa tämän ketjun henkilöille, jotka kertovat joutuneensa raiskatuiksi? VÄLITÄTKÖ?!! Jos välität, osoita se!

Pahaa pelkään, ettet osaa etkä kykene!

Sua tuntuu pahasti vituttavan kuulla totuus, mut kyl se siitä, syksyllä pääset taas vetämään punavihreän viivan ja ihmettelemään olemattomia rangaistuksia.

[QUOTE="vieras";26096720]Sua tuntuu pahasti vituttavan kuulla totuus, mut kyl se siitä, syksyllä pääset taas vetämään punavihreän viivan ja ihmettelemään olemattomia rangaistuksia.[/QUOTE]

Matemaattinen fakta on se, että raiskaaja on yleensä mies. Se on raiskatulle ihan sama, onko raiskaaja vihreä, musta, valkonen vai neon-oranssi.

[QUOTE="vieras";26096720]Sua tuntuu pahasti vituttavan kuulla totuus, mut kyl se siitä, syksyllä pääset taas vetämään punavihreän viivan ja ihmettelemään olemattomia rangaistuksia.[/QUOTE]

Laki oikeuttaa antamaan raiskauksesta jopa kymmenen vuoden tuomion, oikeuslaitokset eivät vain jostain syystä käytä näitä kovimpia rangaistuksia. Se ei liene lainsäätäjien vika.

[QUOTE="vieras";26096742]Helsingissä 2000-luvulla tehdyistä raiskauksista oli liki puolet ulkomaalaisten tekemiä ja ulkomaalaisia on noin pari prosenttia koko väestöstä...[/QUOTE]

Ei se poista sitä tosiasiaa, että mun raiskaajat oli supisuomalaisia.

[QUOTE="vieras";26096766]Laki oikeuttaa antamaan raiskauksesta jopa kymmenen vuoden tuomion, oikeuslaitokset eivät vain jostain syystä käytä näitä kovimpia rangaistuksia. Se ei liene lainsäätäjien vika.[/QUOTE]

Juuri näin.:eek:

Ei se poista sitä tosiasiaa, että mun raiskaajat oli supisuomalaisia.

Sä olit yksittäistapaus jota ei saa yleistää.

Toisaalta eihän sua ole edes raiskattu jos siitä ei ole tehty rikosilmoitusta ja annettu lainvoimaista langettavaa tuomiota. Syyllistyt itse rikokseen jos menet nimeltä väittämään jonkun raiskanneen sut vaikka siitä ei ole mitään näyttöä eikä tuomiota.

[QUOTE="vieras";26096769]Matemaattinen fakta on myös se, että mitä enemmän mamuja sitä enemmän raiskauksia.[/QUOTE]

Mitä enemmän miehiä, sitä enemmän raiskauksia, tietystihän se on niin. Miksi noin selvää asiaa pitää edes miettiä.

[QUOTE="vieras";26096769]Matemaattinen fakta on myös se, että mitä enemmän mamuja sitä enemmän raiskauksia.[/QUOTE]

Mitä enemmän suomalaisia miehiä, sitä enemmän pedofiilejä ja naisten ja lasten tappoja?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä