158/164, minkä ikäinen käyttää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "johanna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei kai tuonkokoisista vaatteita voi enää mitenkään päätellä koska menevät. Minä olen reilu kolmekymppinen ja ostin muutama vuosi sitten tuon kokoiset lasten (ei taida olla eroa aikuisten) sadetakin ja housut. Lisäksi olen ostanut itselle housuja tuotakokoa lastenosastolta kun malliltaan eivät ole mitenkään lapsille tehdyn näköisiä mutta hinta murto-osan jos vertaa aikuisten osaston farkkuihin.

[QUOTE="Ehkä";29130324]riippuu ihan lapsesta,tyttö vai poika?
Mun poika käytti n.11 vuotiaana.[/QUOTE]

kumpi tahansa... kun nyt pitäisi jollain lailla pystyä arvioimaan minkä ikäisen lapsen pakettiin tuon laittaisi...

menisikö esimerkiksi 10-14 vuotiaan pojan tai tytön pakettiin?

teen siis joulunlapsi paketteja ja tuollainen fleeceasu olisi tuossa jonka mielelläni pakettiin pistäisin...

paketit tehdään siis 2-4v, 5-9v tai 10-14v tytöille tai pojille. väri on musta joten menisi varmaan kummalle tahansa sukupuolelle.

[QUOTE="johanna";29130315]eli minkä ikäinen teillä käyttää 158/164 kokoisia vaatteita?[/QUOTE]

muistaakseni poika käytti tota koko 11vuotiaana. Joulukuussa täyttää 15v ja tällä hetkellä käyttää lasten osastolta ostetuista vaatteista 176cm vaatteita ja miesten osastolta kokoa s tai m, vaatteesta riippuen.

[QUOTE="aloittaja";29130349]kumpi tahansa... kun nyt pitäisi jollain lailla pystyä arvioimaan minkä ikäisen lapsen pakettiin tuon laittaisi...

teen siis joulunlapsi paketteja ja tuollainen fleeceasu olisi tuossa jonka mielelläni pakettiin pistäisin...

paketit tehdään siis 2-4v, 5-9v tai 10-14v tytöille tai pojille. väri on musta joten menisi varmaan kummalle tahansa sukupuolelle.[/QUOTE]

Meillä poika 12v käyttää isompia vaatteita. Samaten tytölle ei olisi enää 13-14v mahtunut tuo koko. Mutta tytöllä on kavereita (15v) joille tuo koko on varmaan ihan sopiva... Eli ei ole ikään verrattavissa sopiiko vai ei. :)

Ei tosiaan voi kyllä ikää päätellä. Pituushan tuon kertoo ja vartalon malli päättää mahtuuko siltikään. Mä olen 168cm pitkä kolmekymppinen, ja mulla on ton kokoisia paitoja ja verkkareita lastenosastolta.. Farkut jne. housut sitten 164cm tai 170cm, mallista riippuen. Tai sitten naisten osastolta XS-M riippuen mallista ja siitä haluaako löysää vai istuvaa. Että tuota. 8-50v?

Alkuperäinen kirjoittaja Näin;29130826:
Hyvin riskaabelia pistää noin ison haitarin ikämerkinnän pakettiin vaatetta. Meillä tuo koko ei mahdu enää 11-vuotiaalle.

Miksi mä en ymmärrä tota ensimmäistä lausetta ollenkaan..? Pakettiin?

Meillä käytti tuon kokoista 10v tyttö. Nyt 11 vuotiaana on jo koko 170cm. Ja jotkut taas eivät koskaan kasva tuohon kokoon astim, jos on kovin pienikokoinen aikuinen...

[QUOTE="aloittaja";29130349]kumpi tahansa... kun nyt pitäisi jollain lailla pystyä arvioimaan minkä ikäisen lapsen pakettiin tuon laittaisi...

paketit tehdään siis 2-4v, 5-9v tai 10-14v tytöille tai pojille. väri on musta joten menisi varmaan kummalle tahansa sukupuolelle.[/QUOTE]

Chalalle vastaus pakettikysymykseen... :)

Yhteistyössä