16 and pregnant

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="kaikenlaista";22466175]nyt viikonloppuna katsoin ensimmäistä kertaa ko. sarjaa ja aika epäuskoinen fiilis tuli. Aika epärealistiset odotukset monella, kun aikoivat kouluun mennä takaisin kun vauva on muutaman kk ikäinen, kukaan ei imettänyt, monen poikaystävä oli lökäpöksyinen luuseri jne.

Olisi todellakin kiva nähdä suomalainen versiokin sarjasta, täällä kun ei teinit autoile ja varmaan sosku olisi tiiviimmin kuvioissa.[/QUOTE]

suomiversio olis ihan tylsä.

mua vähän ihmetytti siinä olisko ollut jo kakkoskautta se yksi tyttö joka oli adoptoitu ja jonka äiti painosti tyttöä anatamaan lapsensa adoptioon. Tuli vähän sellainen olo että oliko äiti kateellinen lapselleen kun tämä sai oman lapsen mutta itse ei ollut kykenevä, tai että eikö tytön äiti yhtään ajatellut nyt omien komekuksiensa kautta miten vaikeaa lapsen saaminen voi olla ja oma lapsi nyt sai tällaisen lahjan ja sitten pakottaa antamaan sen pois.

[QUOTE="kaikenlaista";22466175]nyt viikonloppuna katsoin ensimmäistä kertaa ko. sarjaa ja aika epäuskoinen fiilis tuli. Aika epärealistiset odotukset monella, kun aikoivat kouluun mennä takaisin kun vauva on muutaman kk ikäinen, kukaan ei imettänyt, monen poikaystävä oli lökäpöksyinen luuseri jne.

Olisi todellakin kiva nähdä suomalainen versiokin sarjasta, täällä kun ei teinit autoile ja varmaan sosku olisi tiiviimmin kuvioissa.[/QUOTE]

Tästä tuli myös semmonen keskustelujakso, jossa kyseltiin niiden kuulumisia jne. Siinä ne tytöt sanoi, kun imetyksestä kysyttiin, että "yritin mä viikon, mutta kukaan ei kertonu, että se sattuu. Oli pakko lopettaa" :D

Totta, suomiversio olisi todella tylsä. Päivät menis siihen että teinimamma hengailee vaunujen kanssa ostarilla ja välillä perhekerhoissa ja oottelee lapsilisiä ja elareita että pääsee shoppailemaan.

kattoko kukaan tänään? Voi että mua ällöttää se Amberin mies Gary. Ei pelkästään ulkomuoto, mutta asenne perhettä ja elämää kohtaan. Nythän se oli tavannut halpahallin vaippahyllyillä jonkun tytön ja vaihtanut puhelinumeroita, ja sitten aneli Amberilta että anna mun olla sinkku 4 päivää..?!

Onhan ne epäkypsiä, ku ne on vielä lapsia! Turha niitä on haukkua, ei se niitä teiniäitejä saa kasvamaan nopeampaa. Kyse on niitten omista valinnoista. Henkilökohtasesti kuitenni soisin, ettei ykskää alle 20 vuotias sais lasta. Maci on hyvä äiti

Yhteistyössä