:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana

Vieras
Lapseni kaveri pyysi hiihtolomalla uimahalliin ja mä sanoin ettei onnistu kun meillä on menoa. suuttui tosi pahasti.
No mä sanoin, että katsotaan jos onnistuisi ensi viikonloppuna.
Sattuipa sitten niin että meidän lapsille tuli synttärikutsuja ja meille kutsu kyläilemään.
Nyt tämä lapsi soitti ja sanoi minun luvanneen viedä uimahalliin ja sanoin että nyt meillä on tämmöinen tilanne ja jos lapsi saisi ensi viikonloppuna tulla meille yökylään käyttäisin heidät uimassa ja taas lapsi suuttui ja sanoi että aina se vain siirtyy.
Nyt mulla on paha mieli lapsen puolesta, mutta mitä ihmettä mä voin tehdä kun meillä on 4 lasta, mä hoitelen kodin ja kaikki menot ja mä en voi suunnitella 2-3 päivää pidemmälle menoja kun aina kaikki muuttuu, tulee sitä tai tuota, joku on kipeä, saa synttärikutsun tai ei oo autoa tai ei oo rahaa.
Täältäkin tulee uimahalliin jo 50km lenkki.
Ja musta se katsotaan sitten ei oo sama asia kuin joo mä lupaan viedä.
Mä vaan mielelläni otan ja käytän sitä lasta uimassa aina kun me mennään kun ei oikein muuten pääse.
Mä taidan olla tarinan pahis joka ei osaa sanoa lapselle oikealla tavalla :(

Etkö sinä ole aikuinen? Aika oudossa ilmapiirissä mennään, jos vieraiden lasten kohtuuttomat suuttumiset noin ahdistaa.. Nyt homma hanskaan, nainen! Etkä oo mikään pahis, vaan annat lasten manipuloida sua.

Yhteistyössä