?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Katselin, vaikea on olla huomaatta mitäänVaan enpä välittänyt vaikka millaisia naisia meni ohi.
Ja muuten, ihan pienenä opetuksena: toisten kyylääminen ja arvosteleminen uimahallissa tai missä vaan on rumaa sekin.
Missä tuo keskitie on määritelty, muualla kuin sinun päässäsi?
Ja muuten, ihan pienenä opetuksena: toisten kyylääminen ja arvosteleminen uimahallissa tai missä vaan on rumaa sekin.
No juurikin sen lääkärin sanoissa on määritelty, jos luit tekstini. Ennen olin normipainon ylärajoilla ja lääkäri sanoi, että ei tekisi pahaa laihduttaa, sitten laihdutin ja 60 kiloisena olen ihannepainoinen, juuri sopiva. Kultainen keskitie siis tämän mittaiselle.
Uimahallissa en tokikaan lähtenyt kertomaan mielipiteitäni päin kenenkään naamaa, vilkaisin vain. Sinä sen sijaan haukuit suoraan ääliöksi. Pieni ero, ymmärräthän. Noh, ehkä opit nyt.
"Vilkaisin vain". Ja salakuuntelin. Ja arvostelin muita naisia viestissäni. Ja nyt olen loukkaantunut kun joku kehtaa sanoa minua ääliöksi.