1800e palkkaa ja nyt jo tili tyhjä :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuia

Vieras
Mä en tajua mihin mun rahat menee...ei asuntolainaa, ei lapsia..Vaan autolaina ja vakuutukset ja tietty bensat...siihen menee kuussa noin 300e maks., joka toinen kuukaus noin 400e..Asuminen maksaa 300e plus sit muut laskut noin 150 maksimissaan...Kynnet 50e ja hiukset joka toinen kuukaus...
Mut en tajua :/

no selkeesti eletään ja miehen kanssa laitetaan kauppaan rahaa aivan liikaa. Viime kuussa meni 800e ;/
Mutta ahdistaa vaan ku aina rahat loppuu kesken..olen niin onneton rahan käyttäjä. Tosin laitan joka kuukaus säästöön 100-200e mutta silti..

Kaikki ylimääränen ja turha pois, onks noi kynnet pakko olla???
Tuleeko jotain lehtitilauksia, vähennä niitä... Ja rajota puhelimen käyttöö... Miten voi mennä noin paljon rahaa oikeesti? Kai sä katot mitä ostat kaupasta et ostat tarjouksestaki joskus jotain, syötkö paljon ulkona? Huh, vähä mul kestäis tollanen raha pitkään!

No mä laitan tähän nyt kaikki laskut yms. jotka laskin, et tässä alkukuussa meni:

-kynnet 50e
-vuokra 300e
-puhelin 40e
-elisa 25e
-kg-lehti 20e
-autovero 70e
-autolaina 100e
-koiran sterilointi (mun osuus) 200e
-vanhoja velkoja avokille 110e
-synttärilahjat 2 lapselle 30e
-bensa 100e
-vaatteisiin 50e
-kahet kengät 35e
-nordea 40
-osamaksulainaa 50e

Plus tietty ruoka...säästöön laitoin 100e..
Huh, onhan noita menojakin sit.. :/

Ja tota sterilointia ei tiettykää oo ens kuussa eikä autoveroa, mut sit onki vakuutusmaksu 150e ja mökkivuokraus jussiks 150e...ja meen laittaa pidennykset 200e..
Eli aika paljon menee rahaa aivan turhaan, tiedän :(

Yhteistyössä