19 vuotta sitten ei ollut lunta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
Oli aivan mustaa, mutta maa oli jäässä ja tuuli kovaa. Mä olin varma, että olen ensimmäinen nainen maailmassa, joka pysyy raskaana ikuisesti. Kävin saunassa kuumassa löylyssä ja sitten menin aamutakissa parvekkeelle istumaan. Ajattelin, että pakkohan niiden supistusten on alkaa, kun tätä toistan tarpeeksi usein :D Ravasin rappuja ylös ja alas. Kyykkyyn ylös, kyykkyyn ylös. Eikä mitään vaikutusta. Katselin tähtikirkasta tummansinistä taivasta ja ajattelin, että jollain keinolla tästä sotanorsun olotilasta on päästävä. Sitten luovutin ja menin nukkumaan. Ja lapsivesi meni.

Pitäisi varmaan mennä alakertaan ja alkaa askartelemaan kuopukselle synttärikorttia aamuksi :)

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;22542573:
:D onnittelut molemmille.:heart:

Kiitos :) Jännä juttu, että näinkin pitkän ajan takaa muistaa synnytystä edeltävästä päivästä/illasta monia yksityiskohtia. Muistan esikoisestakin, vaikka siitä on kohta neljännesvuosisata.

:D
Heh... tuli mieleeni elävästi, kuinka istuin vessassa ja odottelin, että lapsiveden valuminen loppuu ja että pääsen katsomaan Kalpean Ratsastajan loppuun ennen synnärille lähtöä. Mossad ei oikein ollut varma, viitsiikö syntyä vai ei...

Onnittelut Keittiksen "vauvelille"!

Onnea!

Mie muistan ko äiti mulle sano että sillon ko minua oottaessa tuli eka supistus nii oli isälle sanonu että "tämä tyttö ei taija tulla ikinä ootteleen mittään loppuun saakka" :D Ei tienny että tyttö ois tulossa, arvasi vaan, hopulla tulinki niinku meän suvussa on tapana, syöksysynnytyksenä vaikka takapuoli eellä pukkasin maailmaan. Enkä ole ikinä ootellu mittään loppuun saakka. Kaikkimullehetinyt. :rolleyes: Ja aina äiti manasi että hällä jäi lehmän poikiminen väliin siksi että mie päätin syntyä just samaan aikaan, noh, anteeksi nyt kovasti... :D

Ja noin kirkkaana äidin muistot siitä päivästä yhä :heart: Tänä iltana lähti rakas ystävä vauvanhakureissulle, saapa nähdä tuleeko sama syntymäpäivä keittiksen nuorimmaisen kanssa :)

Onnea synttärisankarille! :wave:

Yhteistyössä