1973!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti vm. 1973
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äiti vm. 1973

Vieras
Olisi kiva tietää, onko täällä yleensä muitakin -73 äitejä kuin minä?! Vai minkä ikäisiä olette? Montako lasta? Itse olen tuo 1973 ja 5v tytön ja 2v pojan äiti. Kolmas, viimeinen, yrityksen alla! Plussaonnea kaikille sitä tarvitseville! :)

Moikka, täällä löytyy vm. -73. Mutta vielä ei ole ensimmäistäkään meillä, ja vähän siinä suhteessa huonolta näyttää, ettei ihan helposti tulekaan, kaikenlaisia tutkimuksia ollaan jo aloitettu eikä kaukana tulevaisuudessa ole hoidotkaan. Sinullahan, Äiti vm. 1973, onkin jo oikein pesue :)

Onkos muita saman ikäisiä? Eri elämän vaiheessa olevia? Oiskin kiva saada tällainen vm-ketju toimimaan!

Plussaa kaikille, muutakin kuin sitä K-kaupan plussaa ;) !

-noviisi-

Samaa vuosikertaa ollaan täällä myös! Ei lapsia vielä, mutta yritystä sitäkin enemmin heinäkuusta lähtien. Yksi alkuajan km nyt takana ja siitä ollaan toipumassa. Plussatoiveet ovat erittäin korkealla:) Hyvä idis aloittaa tällainen ketju. Aurinkoista iltaa vaan kaikille!

Kiva et joitain samanikäsiäkin löytyy! :)! Kertokaahan jatkossakin kuulumisianne! Jatkan tästä nim.Merkillä ""sansku"". Mistäpäin muuten olette? Minä keski-uudeltamaalta. :)

Huomenta peppi ja saara! Mukava oli löytää teidät täältä näin aamutuimaan. :)! Näyttäis tyttö olevan terve tänään, jippii, päästään ihmistenilmoille! Ollu kuumeilua ti illasta asti.. Päivänjatkoja! Vieläkö on muita seiskakolmosia tai jotain sinnepäin? Ilmoittautukaahan..

Huomenta peppi ja saara! Mukava oli löytää teidät täältä näin aamutuimaan. :)! Näyttäis tyttö olevan terve tänään, jippii, päästään ihmistenilmoille! Ollu kuumeilua ti illasta asti.. Päivänjatkoja! Vieläkö on muita seiskakolmosia tai jotain sinnepäin? Ilmoittautukaahan..

Samaa vuosimallia. Lapsia ei ole, yritystä sen sijaan yli kolme vuotta. Tutkittu on, ja mitään vikaa ei ole kummastakaan löytynyt. Hoitoihin emme ole kuitenkaan lähteneet, vaan jonotamme adoptioneuvontaan.

Olen myös vuosimallia 1973, kirjoittelen täällä ""Vauvahaaveissa"" tuonne Tahkoojiin. Lapsia ei ole, yritystä reilu vuosi takana, mulla endoepäily ja ensikäynti Naistenklinikalla tulossa 1.11.

Minäkin olen tätä loistavaa vuosikertaa -73. Vauva on ollut tervetullut jo 4 vuotta, takana yksi keskenmeno ja nyt sitten ovat tutkimukset käynnistyneet. Katsotaan ensin, että missä vika ja sitten toivottavasti voidaan käynnistää jotain toimenpiteitä. Olen yrittänyt pysyä pois tältä palstalta, sillä ne jaksa elää jatkuvasti 2 viikon sykleissä (ovis-toiveikas odotus-menkat-pettymys-ovis- toiveikas odostus...), mutta nyt kun näitä tutkimuksia on tässä käynnistelty, niin olis mukava ajatuksia muidenkin kanssa.

Wau, onhan meitä ""seiskakolmosia""! :)! Wapin kautta itteni tänne aina löydän, voitteko uskoa että ei ole nettiä kotona.. Nyt on ollu helppo käydä ku wappailu on euron vko sunnuntaihin asti.. Miten maltan pysyä täältä pois jatkossa, kun oman ketjunkin ""1973"" perustin.. Kivaa viikonloppua teille! :)

Moi!Huolitteko ketjuun mukaan vaikka olenkin""seitenkakkonen""?No jokatapauksessa..mitäs teille kuuluupi?Meidän perheellä ollut surun päivä kun täti kuoli pitkän elämän taipaleen tehneenä,90vuotiaana:( Huomenna ois tyttären 6wee synttärit.Sansku:onko teillä yritys päällä?Meil on,mut ei niin kovin vakavasti..tulee kun on tullakseen.Ja voihan se olla et ei lapsia enää saakkaan.Sellasta..nyt täytyy yrittää tonne unten maille..

Hei peppi. Mukaan vaan, eihän vuosi sinne tänne mitään haittaa! :)! Joo, yritetään kolmatta, josko jo tärppäisi, elokuussa aloteltiin, esikoises meni kuukaus, kuopukses kaksi, oisko nyt sit kolme..?! Päivänjatkoja.

Aika heikoksi tämä ketju taitaa jäädä.. Munkin wappailut eurolla vko loppuu tänään. :'(! Palailen joku päivä kattoon mikä meininki teillä. :)! Toivottavasti vkolla ei ala menkat.. Jos vaikka jo plussais.

Sansku älähän katoa minnekkään.Mä kans kännyn kautta pelailen täällä..Mul ois to menkkojen alkamispvä ja taitaa alkaakin kun on niin äksy olo.Meil pienin poika hieman kipeä.Itel kans koskee kurkkuun ja tirskuttaa.Ootko Sansku kotiäitinä vai töissä?Mie oon kotisalla. Juu nyt iltapalan laittoon..

Hei peppi! Piipahdin kattoon mun ikioman ketjun, vaik hirvittää, josko tää wappailu paljon maksaa..! Kotiäitinä olen, tyttö 5v ja poika 2v. Asutaan keski-uudellamaalla. Missä sinä? Mullakin pitäs to alkaa.. Voi kun ei alkas. Palaillaan. Yritän pystyy vilkaseen tän iltaisin.. :)!

heippa olen 73 syntynyt 3 v villepojan äiti ja 2 pienen enkelivauvan äiti keskenmenoja 2
peräkkäin huh huh saan luojaa kiittää että tässä olen viimeinen keskenmeno niin rankka mulle itelle mutta hyvin nyt elämä pyyhkii ei se aina mene niinkuin ite heluaa onko täällä 73 äitejä seinäjoeltapäin ois kiva vaik kahvikupposen ääressä vaihtaa ajatuksia

Moi! Me asustellaan Pohjois-Savossa.Lapset siis 6v,4v ja pian 2v.Sansku,onko sun 2vuotias millon syntynyt?Meijän poitsu 12/03. Jahas,työt kutsuvat. Niin ja hei Villen äiti,tervetuloa mukaan!

Terve!

Ei ole kovin montaa uutta tullut mukaan tähän laatuketjuun vuosimallia 1973 :) Mutta kaikille vaan tervehdys!

Tosin tässä nyt itsellä on väkisinkin sellaisia asennoitumisongelmia tämän ketjun suhteen, kun itsellä ei ole ensimmäistäkään lasta, ja sitten on teitä joilla on jo useitakin... On niin kova kaipuu sille omalle, tähän ikään mennessä kun ei ole yhtäkään vielä tullut, niin alkaa pieni pelko hiipiä puseroon. Tutkimuksiakin on jo aloitettu, vielä ei mitään tarkkaa tietoa ole, kaikenlaisia aavistuksia kylläkin.

Toivottelen kuitenkin rutkasti plussaonnea kaikille lasta yrittäville ja siitä haaveileville - jokainen sitä lasta toivoo varmasti yhtä paljon!

t. Noviisi

Yhteistyössä