M
"Mona"
Vieras
Tähän asti syönyt "kunnolla" mutta nyt välillä alkaa hotkimaan maitoa ja en tiedä tuleeko sitä sitten minulta niin paljon kerralla, että vauva vetää sitä henkeen. Alkaa kakomaan ja maitoa tulee nenästäkin ulos. Tämä tapahtunut nyt 4 kertaa ( kaikki kerrat eri päivinä) ja minua on alkanut pelottaa imetys, jos vauva vielä joku kerta tukehtuu maitoon. Tähän asti auttanut olalle nostaminen ja selkään taputtelu. Lisäksi olen varmuudenvuoksi alkanut röytäisyttämään vauvaa monta kertaa imetyksen aikana. Häiritsee jo minun nukkumistanikin kun kuulostelen, ettei vauvalla ole maitoa suussa ja hengitys kulkee hyvin. Menee pitkänaikaa ennen kyn uskallan itse nukahtaa vauvan syöttämisen jälkeen vaikka koitan röyhtäytääkin niin hyvin kun mahdollista.
Olisiko jollain jotain konsteja millä vauvan saisi syömään rauhallisemmin? Tai onko imetysasennolla vaikutusta? Viimeyönäkin olen nukkunut itse 4 tuntia yhteensä vaikka vauva onkin nukkunut hyvin, mutta en osaa nukahtaa kun kuulostelen hengittäähän vauva varmasti. Olen ehkä lukenut liikaa netistä kauhujuttuja ja nuo 4 kertaa säikäyttivät todella pahasti. Nytkin ajattelin, että nukun päiväunet mutta en uskalla nukkua kun olen vauvan kanssa kaksin kotona. Lisäksi hävettää oma panikointi ja mietin meneekö jo ihan yli. Tietysti kun on väsynyt ja googlettelee niin lietsoo itseensä vielä enemmän pelkoja.
Olisiko jollain jotain konsteja millä vauvan saisi syömään rauhallisemmin? Tai onko imetysasennolla vaikutusta? Viimeyönäkin olen nukkunut itse 4 tuntia yhteensä vaikka vauva onkin nukkunut hyvin, mutta en osaa nukahtaa kun kuulostelen hengittäähän vauva varmasti. Olen ehkä lukenut liikaa netistä kauhujuttuja ja nuo 4 kertaa säikäyttivät todella pahasti. Nytkin ajattelin, että nukun päiväunet mutta en uskalla nukkua kun olen vauvan kanssa kaksin kotona. Lisäksi hävettää oma panikointi ja mietin meneekö jo ihan yli. Tietysti kun on väsynyt ja googlettelee niin lietsoo itseensä vielä enemmän pelkoja.