?
----
Vieras
Vauva vähän päälle 1v päikkäreille nukahtaminen tosi vaikeeta. Nukkuu yöunet n.21-8.30 herää n. kaks kertaa yöllä n. 01 ja 06, otetaan maitoa ja nukkuu mun vieressä pinnasänkyyn ei suostu. Ennen laitoin nukkumaan 13 mutta mielestäni oli liian aikaisin jos herää vasta 8.30. Päikkärit nukutaan rattaissa ja rattaat pitää liikkua. Päikkäri maidon annan sisällä ennen kun lähdetään. Kävelylle kun lähdetään niin pitää olla istuma-asennossa jos lasken selkänojan alas alkaa hirvee huuto. Mitä hiljasempi tie sitä hirveempi huuto olkoon istuin makuu-tai istuma-asennossa. Jos lähden kävelemään sellaista tietä pitkin missä kulkee koko ajan autoja, rekkoja huutoa vähemmän ja nukahtaa suht helposti istuvalteen. Nukuttamiseen menee ainakin puoli tuntia. Kun nukahtaa niin nukkuu 30min-reilu tunti. Onko vinkkejä miten tän sais menemään helpommin? Itse olen ajatellut et kokeilisko sisälle tai antaisko maitopullon rattaissa sitkun alkaa huuto ja kiukku joka mielestä johtuu siitä, että väsyttää mutta ei osaa nukahtaa. Tuttia ei syö. Maitopulloon nukahti pienempänä mut maito jäi usein vaivaamaan niin et heräsi puolen tunnin päästä et piti röyhtästä.