Alkuperäinen kirjoittaja saman huomannut:
Olen huomannut ihan saman. Aioli vaikuttaa harvinaisen ilkeämieliseltä ihmiseltä. Kuvittelee olevansa tosi fiksu, koulutettu ja vastaa "akateemisesti" kaikkiin väitteisiin mutta jutuista paistaa läpi negatiivisuus, katkeruus ja halu väitellä vain vastaan ymmärtäen muiden pointit vielä ihan väärin ja liioitellusti. En jaksa nyt edes kommentoida vastaan Aiolin väärin ymmärrettyjä väitteitä, tiedätte hyvin ilmankin mistä puhun kun luette Aiolin HIEMAN liioiteltua tekstiä toisten kommenteista. Ihan kuin vain hänen mielipiteensä olisi se oikea ja muut ovat täysin väärässä.
Ja taas joku neropatti katsoo asiakseen harjoitella amatööripsykologiaa. Muskarin kanssa tällä ketjulla ei enää näy olevan tekemistä, mutta vastaanpa nyt, kun henkilööni aika ikävästi puututaan.
Kirjoitin tuolla aiemmin mm. että "Meillä ainakin muskari on ollut tosi iso ilo. On ollut mahtavaa seurata, kuinka lapsi oppii erottamaan erilaisia rytmejä ja nauttimaan musiikista. Kivoja musahetkiä muillekin!". Jos tämä edustaa harvinaista negatiivisuutta, katkeruutta ja mitä muuta inhottavaa tuossa listattiinkaan, niin sepäs jännää.
Syy kiukkuun on tosin aika paljastava: "Kuvittelee olevansa tosi fiksu, koulutettu ja vastaa "akateemisesti"... Eiköhän vaan koeteta sietää, että tällaisilla yleisillä palstoilla törmäävät erilaiset ihmiset, akateemiset ja ei-akateemiset, ärsyttävät ja vähemmän ärsyttävät. Minä vastaan omalla tyylilläni ja taustallani, sinä "saman huomannut" ja peesaajasi omallanne. Ja näin myös jatkossa, sillä en anna suunsoiton vaikuttaa itseeni pätkääkään.
Jännä muuten kuulla näin peittelemättömän vihamielisiltä kirjoittajilta, kuinka ilkeä olen, vaikka en itse vielä kertaakaan ole lähtenyt täällä vastaavasti avautumaan, kuinka alemman koulutustason mustavalkoiset, asenteelliset, alkeellista kieltä käyttävät, vähänkin abstraktimpaan ajatteluun kykenemättömät yksinkertaiset juntit tmv. mahdollisesti saattavat joskus aivan pikkiriikkisen ärsyttää minua. En nytkään sano, että näin olisi. Tämä nyt vain havainnollistavana esimerkkinä siitä, miltä tuo kuittailu tuntuu.
On aika pelottava ajatus, että muita nimimerkkejä solvaavat kirjoittajat ovat ilmeisesti myös tuoreita äitejä. Toivottavasti asennekasvatus ei kanna hedelmänään tulevia pieniä koulukiusaajia ja erilaisille ihmisille lällättelijöitä.
Aurinkoista päivää teille muutamalla, jotka kommentoitte ystävällisesti ja aurinkoisempaa jatkoa teille, joita eniten jaksaa kismittää.
Olisiko millään mahdollista palata sitten takaisin palstan varsinaisiin aiheisiin eli vauvan hoitoon? Minua ainakin kiinnostaa muskari enemmän kuin tuntemattomien ihmisten sielunelämän tai sen köyhyyden arviointi.