1v syntymäpäivät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
miten te olette järjestäneet 1v synttärit? itse olen ajatellut kutsua n20 henkilöä (tulisivat päivän mittaan,eikä kaikki kerrallaan) ja tarjoilu: täytekakku,limua tai mehua,kahvia aikuisille,joitakin keksejä ja ehkä lihapasteijoita.. onko liikaa vai liian vähän ensimmäisille synttäreille..? :)

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Meillä oli oma perhe, isovanhemmat ja sisarukset sekä kummit. Eli ihan tarpeeksi. kakkua, suolaista ja kahvit

joo siis meilläkin perhe ja etenkin kummit perheineen. niistä jo kertyy aika paljon ;) pari hyvää läheistä kaveria ja tietysti mummut ja papat. meillä kun kaikki haluavat olla mukana kun lapsemme sattuu olemaan sukumme pienin ja ihanin ;)

Meillä suku ja läheiset kaukana asuinpaikastamme, joten kutsuimme vähän enemmän porukkaa kerralla. Jokainen kiitteli, kun järjestimme isommat juhlat, koska näkevät suloista lastamme niin harvoin.

Meillä oli täystkäriä, kinkkuvoikkaria, piirakoita, keksejä, pullaa...mitäs kaikkea sitä olikaan, mutta aika reilusti, kun oli reilusti porukkaakin. :) Ja kauppansa teki kaikki, toki saimme itse vielä herkutella jämillä, kun oli otettu reilummin tarjottavaa. ;)

Joskus tuntuu, että osa vähättelee 1-vee synttäreitä. :/ Olen kuullut kommentteja "että eihän se toi lapsi tajua synttäreistä mitään, niin eipä niitä tarvii järjestää kummemmin". Siis oikeasti, 1-vuosi on maaginen ja tärkeä eka synttäri!!! :)

Alkuperäinen kirjoittaja äippä84:
Meillä suku ja läheiset kaukana asuinpaikastamme, joten kutsuimme vähän enemmän porukkaa kerralla. Jokainen kiitteli, kun järjestimme isommat juhlat, koska näkevät suloista lastamme niin harvoin.

Meillä oli täystkäriä, kinkkuvoikkaria, piirakoita, keksejä, pullaa...mitäs kaikkea sitä olikaan, mutta aika reilusti, kun oli reilusti porukkaakin. :) Ja kauppansa teki kaikki, toki saimme itse vielä herkutella jämillä, kun oli otettu reilummin tarjottavaa. ;)

Joskus tuntuu, että osa vähättelee 1-vee synttäreitä. :/ Olen kuullut kommentteja "että eihän se toi lapsi tajua synttäreistä mitään, niin eipä niitä tarvii järjestää kummemmin". Siis oikeasti, 1-vuosi on maaginen ja tärkeä eka synttäri!!! :)

no niinpä!! :) esikoisen synttärit nyt lähestyvät ja haluan niistä syntärit enkä mitään vähempää. paljon valokuvia ja meilläkin juurikin niin että monet tulevat kauempaa.. innoistuin jo aivan :)

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja äippä84:

no niinpä!! :) esikoisen synttärit nyt lähestyvät ja haluan niistä syntärit enkä mitään vähempää. paljon valokuvia ja meilläkin juurikin niin että monet tulevat kauempaa.. innoistuin jo aivan :)

Jokaisella on oikeus järjestää sellaiset juhlat omalle lapselleen, kun haluaa. Meilläkin siis esikoisen synttäreistä kyse :)

Oikein ihania synttärikemuja teille! :)

Meillä päivänsankari länttäri koko komealla kädellään synttärikakkuun sitä ihastellessa ja "puhaltaessa" kynttilää yhdessä äitin ja isän kanssa, että koko porukka ja sankari repesivät suureen nauruun :)

Yhteistyössä