1v taaperolla outoja näppyjä ihossa? Jokin rokko? APUA.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miwww
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miwww

Vieras
Eli on haalean punaisia näppyjä, melko pieniä, eivät ole "koholla" mutta näkyvät..
Niitä ei kuitenkaan ole joka puolella kehoa.. Niitä on kasvoissa, mahassa, jaloissa ja käsissä vähän..

Onko kokemuksia/tietoa mitä tuollaiset on/mistä johtuvat??

Lapsella oli juuri kuumetta, melko korkeaakin. Nyt ei enää ole. Toki saimme 2 antibiiootti kuuria, joista toinen vielä päällä. (vaikutusta?) En osaa lisätä kuvia tänne. Tuskin kutisee, koska ei ainakaan ole niistä vaivaantunut..
Mitä on molluskat? :o

Johtuskohan antibiooteista..meillä kaikki lapset ovat allergisia tietyille antibiooteille ja ovat olleet punaisella pikkunäpyillä ympäriinsä. Ei koholla olevia näppylöitä vaan sellasia "pisteitä" ympäri kehoa.

No meillä on hikinäppyä joskus ollut, mutta ei ole samannäköistä..

Itselle tuli mieleen vauvarokko, sillä kuulemma ensin on muutaman päivän kuume ja sitten tulee näpyt. <--vaikuttaisi samalta
Tai sitten tuo nokkosrokko.

Jos lääkekuuria vielä jäljellä kannattaisi vaihtaa toiseen lääkkeeseen, koska oireet voivat pahentua. Ainakin soittaisin ja tarkistaisin pitääkö lähteä näytille. Jos oireet voimistuvat saatetaan tarvita antihistamiinia.

t itse antibioottiallergikko

Täältäkin ääni vauvarokolle. Meillä juuri 1,5-vuotias sairasti sen. Ensin oli pari päivää korkea kuume ja kun kuume laski ilmestyivät kuvailemasi näpyt (jotka katosivat vuorokaudessa ainakin meillä)

Jos on antibiootista johtuvaa, lääkeen anto pitää lopettaa heti ja käydä lääkärillä. Itse olen ollut kuolla antibioottiallergian vuoksi. Amorion oli tappaa. Myös tytölläni sama allergia. Ihottuma nousi vähitellen vielä lääkkeen antamisen loputtua. Ei lähtenyt paranemaan ilman vasta lääkettä. Ja myöskään silloin ihottuma ei tuntunut näppyinä, vaan vain näkyi iholla. Ei myöskään ollut kutinaa. Itselläni oli myös hengitysvaikeuksia.

Yhteistyössä