1v tytölle hautajaisiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja perhoinen84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

perhoinen84

Vieras
Miltä kuulostaa jos laitan meidän yks vuotiaalle tytölle hautajaisiin mekon jonka on ostanut kyseinen henkilö kenen hautajaisiin olememme menossa?Emme ole koskaan kerinnyt mekkoa käyttää.Mekko on vaalaenpunainen jossa on pieniä kukkia ja alle tulee valkoinen paita.Mekossa on myös tummanruskeat nauhat.Vai onko liian räväkkä.Harmittaa kun ei ole ollut tilaisuutta käyttää mekkoa ja nyt sitten surun merkeissä käyttöä tulee eteen.
Vai pitääkö tonkia lisää kaappeja?Tuntuu etten löydä mitään sopivaa tytölle.toinen mekko olisi valkopohjainen misä on vaaleansinisiä kukkia.
Pieni lapsi on hirveän vaikea pukea hautajaisiin.

Tuo vaaleanpunainen mekko kuulostaa mun mielestä oikein hyvältä valinnalta. Lasten kanssa väri ei ole niin tarkkaa, kunhan ei mitään räikeää ole. Musta on kaunis ajatus pukea lapsi vainajan ostamaan mekkoon.

Meillä oli aikoinaan puolivuotiaalla hautajaisissa viininpunainen juhlamekko, jota käytimme sitten myös jouluna (hautajaiset siis talvella). Jotenkin kun hautajaisissa "pitäis" olla tummat vaatteet... En tiedä miten teidän olisi parasta tehdä...

Musta se kanssa toisaalta tuntuu kauniilta ajatukselta että laittaa vainajan ostaman mekon mutta sitten tulee sellainen huono-omatunto että eikö aikasemmin käytetty kun vasta sitten ostajan hautajaisissa.
KYseessä on lapseni isoisotäti joka oli ihan lemppari täti lapsille.
Toisaalta mekko on todella kaunis mutta toisaalta se voi olla liian rinsessa mekko hautajaisiin.TUntuu niin hankalalle.En viittis lähteä enään kauppaan ostamaankaan vaatteita.Huomenna hautajaiset.

lapset tuo lohtua hautajaisiin ja mikä sen kivempi tarina, kuin kertoa, että tytöllä on tädin ostama mekko päällä. luulen, että tätikin tykkäisi ajatuksesta. laita vaan se vaaleanpunainen mekko, mielestäni kaunis ajatus ja varmasti nätti sun tyttösi päällä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Tuo vaaleanpunainen mekko kuulostaa mun mielestä oikein hyvältä valinnalta. Lasten kanssa väri ei ole niin tarkkaa, kunhan ei mitään räikeää ole. Musta on kaunis ajatus pukea lapsi vainajan ostamaan mekkoon.

samaa mieltä.

Yhteistyössä