Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Minä olen kyllä Saksan puolella, kun tuo Diego on niin hassu. Kuten huomaat, olen varsinainen asiantuntija![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Mä taas olen aina Saksaa vastaan !
( Asiantuntija täälläkin...)
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Miten te ette eurooppalaisten puolella ole?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Miten te ette eurooppalaisten puolella ole?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Damitar:Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Miten te ette eurooppalaisten puolella ole?![]()
Olen europpaalaisten puolella. Hollannin nimittäin. Olisin vaan kovasti suonut Argentiinlaisten pääsevän jatkoon!!
Tämänkin hyväksyn, rehellisyys on hyveAlkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Miten te ette eurooppalaisten puolella ole?![]()
Muiden eurooppalaisten puolella juu, mutta Saksaa vastaan ( on tarttunut sveitsiläisten asenne, näes ). Sitäpaitsi Etelä-Amerikka on mun sydäntä lähellä.
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Tämänkin hyväksyn, rehellisyys on hyveAlkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Miten te ette eurooppalaisten puolella ole?![]()
Muiden eurooppalaisten puolella juu, mutta Saksaa vastaan ( on tarttunut sveitsiläisten asenne, näes ). Sitäpaitsi Etelä-Amerikka on mun sydäntä lähellä.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Ei ole ainakaan mitään jossittelemisen varaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Damitar:Täähän on jo KAMALAA: 4 - 0...!!!!???
Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:Mulla ja miehellä 1-0, mä oon jo juonu yhen, mies ei...
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Alkuperäinen kirjoittaja Damitar:Täähän on jo KAMALAA: 4 - 0...!!!!???
Siis aivan hirveetä. Täällä ajelevat saksalaiset ympäriinsä ja soittavat auton torvia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:Mä suosittelelisin ottaan yhden jokaista maalia kohden, helpottaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Damitar:Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:Alkuperäinen kirjoittaja Damitar:Täähän on jo KAMALAA: 4 - 0...!!!!???
Siis aivan hirveetä. Täällä ajelevat saksalaiset ympäriinsä ja soittavat auton torvia![]()
Huh. Tsemppiä!!!Kummaa hurraamista&vuvuzelan mölyä kuuluu täälläkin!!!WTF?