2,5 v poika

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pojan äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pojan äiti

Vieras
sotkee oman huoneensa ihan läpikotaisin joka päivä. Milloin tämä villitys loppuu vai onko pojat vaan tälläisiä? =)
Olen antanut sotkea kun hänen huoneensa kerta on ja olen yritänyt yhdessä siivotakkin sen ja yleensä kun on lelut saatu paikoilleen sama alkaa taas...
 
Meillä vallitsi kaaos leikkihuoneessa, ja mä kyllästyin sitä kattelemaan. Ei nuo pienet (reilu 3vee ja 2vee) jaksa joka ilta kerätä semmosta tavarapaljoutta, enkä jaksanut minäkään.
Kerättiin miehen kanssa pois lelut, molemmille lapsille jäi vaan viis lelua per nuppi. Nyt ei oo sotkua, ja nuo lelut riittää lapsille ihan hyvin. Kannattaa kokeilla :)
 
joo olen mä ottanut jo suurimman osan leluista pois..leegot nyt on siellä ja niitä on jokunen..mutta kyllä kait tollasen yhden lapsen lelut jaksaa siivoilla vaikka sitten äiti tai isi päivän päätteeksi jos lapsesta ei siihen aina ole =)
 
Meillä sama homma :D Pojat 2v ja kohta 3v... Paljon leikkejä hauskempaa on se tavaroiden ottaminen laatikoista yms... Ja sitten siivotaan ja kymmenen minuutin päästä kaikki on taas lattialla. Mutta mä olen tyytynyt siihen, koska en mä voi leikkimistäkään kieltää... Sitten siivotaan tavarat kun ei sekaan mahdu (monesti päivässä), jotta touhu voi taas alkaa alusta :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pojan äiti:
niinpä elämää tää on ja kiva jos poika viihtyy. pitää niitä leluja olla ja kirjoja =)

Meillä on mennyt kirjoja pilalle, koska molemmat ovat pienestä pitäen tykänneet niistä kovasti... Pakkohan niitä on sitten ollut vähän maistellakin. Kummallakin on ollut semmoinen "syön kaikki kirjat" - vaihe, mitä onneksi ei enää juurikaan esiinny... :kieh:
 

Yhteistyössä