2.lapsi/liikkeet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kaisa

Vieras
Heissan!

Milloin olette tunteneet toisen (kolmannen, neljännen jne.) lapsenne liikkeet masussa? Olen kuullut sanottavan, että liikkeet tuntuvat toisen lapsen kohdalla aiemmin kuin ensimmäisellä. Itse tunsin esikoiseni liikkeet vasta rv 20 jälkeen, joten ajattelin josko olisi toivoa tuntea ne nyt jo hieman aiemmin.

Kiitos vastanneille ja lämmintä kesää!!!

Ensimmäisestä tunnistin liikkeet rv 18+ ja toisesta rv 17+, eli aika samoihin aikoihin. Toisella kerralla oli toki helpompaa tunnistaa kuplinnat ja tökkäisyt liikkeiksi, ekalla kerralla ne menivät ilmavaivojen piikkiin :)

Esikoista oottaessa tunsin liikkeet n.rv.17,ja toista oottaessa n.paria vkoa myöhemmin.Johtui ehkä siitä että ekassa istukka takaseinässä,ja nyt toisessa etuseinässä. Terv.summer-82 rv 26+1

Mä tunsin toisen liikkeet vasta rv 20 tai saatto ollaylikin. Mullaon istukka edessä joten se vaimentaa liikkeitä. Kerkesin kyllä olla asiasta jo huolissaan kun esikoisen liikkeet tuntuivat kai rv 17....

Aika lailla samoihin aikoihin tunsin liikkeet kummassakin raskaudessa, eli rv 16-17 paikkeilla. Esikoista odottaessa istukka oli takaseinämässä, tästä en ole niin varma kun rakenneultrassakin vielä katsottiin että se oli siirtynyt kohdunsuulta pois.

Tämä toinen lapsi on kyllä selvästi kovempi potkija, liikkeet rupesivat sattumaan jo rv 20+. Nyt rv 22 ja risat.

Yhteistyössä