2 sektiota ja sitten alatiesynnytys.Onko kukaan saanut lupaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Alatiesynnytys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo kaverille tehtiin kun ei ollut syytä leikata. Oli nuori, sektioiden välissä pari vuotta, parantunut loistavasti ja kohtu tarkasti mitattiin. Ei ollut mitään ongelmaa. Ainoa miinus oli synnytyksessä se, että piti piuhoissa koko ajan olla. Jotenkin kohdun puristusta tai vastaavaa sillä mitattiin.

[QUOTE="hmmmmm";29700416]Joo kaverille tehtiin kun ei ollut syytä leikata. Oli nuori, sektioiden välissä pari vuotta, parantunut loistavasti ja kohtu tarkasti mitattiin. Ei ollut mitään ongelmaa. Ainoa miinus oli synnytyksessä se, että piti piuhoissa koko ajan olla. Jotenkin kohdun puristusta tai vastaavaa sillä mitattiin.[/QUOTE]

Kaverille siis suositeltiin, ei tehty. :D

[QUOTE="joo";29702005]kahden sektion jölkeen alatiesynnytysyritys mikä sitten päätyi lapsen kuolemaan ja sektioon.
Ei,ei ja vielä kerran ei alatiesynnytystä kahden sektion jälkeen[/QUOTE]

Riski ei ole merkittävästi kasvanut yhden ja kahden sektion kokeneen välillä. Tutkittu asia ja ihan hölmöläisen hommaa "antaa lupia" yhden jälkeen, mutta ilman todellisia perusteluja evätä luonnollinen synnytys kahden sektion kokeneelta.

Olen pahoillani, että sinulle kävi todella todella huono tuuri, voimia.

Riski ei ole merkittävästi kasvanut yhden ja kahden sektion kokeneen välillä. Tutkittu asia ja ihan hölmöläisen hommaa "antaa lupia" yhden jälkeen, mutta ilman todellisia perusteluja evätä luonnollinen synnytys kahden sektion kokeneelta.

Olen pahoillani, että sinulle kävi todella todella huono tuuri, voimia.

Ok, missä tämä tutkimus on.
Minulle joka ikinen lääkräi( lapsen kuoleman jälkeen) oin sanonut,että riski kasvaa paljon kahden sektion jälkeen
Kai ne on kaikki sitten väärässä.

Joka tapauksessa, suosittelen,että kukaan ei milloinkaan,ei ikinä suostukahden sektion jälkeen alatiesynnytykseen!!!!!!!!!!!!!!!!!

Yksiskin lapsen kuolema on liikaa

Yhteistyössä