2+ tapaaminen kylpylähotelli Kivitippuun?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sidney
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaikki ilmottautumiset ovat nyt ylhäällä, kiitos teille!!
Näillä näkymin tapaaminen tulee tapahtumaan Kylpylä Kivitipussa elokuun 6 päivä on niin monta lähtijää jo listalla... =)
Loputkin mukaan vaan!! :wave:

Heips!

Minut saa ilmoittaa joukkoon mukaan, meitä tulee minun lisäkseni kaksi lasta joista toiselle varaan syönnin, typykkä sen verran pieni että syö omat pöperöt ja tietty minä itse syön myöskin..! ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.04.2005 klo 11:13 Sidney kirjoitti:
Näillä näkymin tapaaminen tulee tapahtumaan Kylpylä Kivitipussa elokuun 6 päivä on niin monta lähtijää jo listalla... =)

Paljonko on tähän mennessä ilmottautuneita? Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn... :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.04.2005 klo 16:42 Hanne harmaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.04.2005 klo 11:13 Sidney kirjoitti:

Paljonko on tähän mennessä ilmottautuneita? Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn... :D

18 henkee on tällähetkellä tulossa mukaan tässä on lapsetkin laskettu mukaan...Kaikki halukkaat siis mukaan saahaan kunnon tapaaminen aikaiseksi :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.04.2005 klo 14:42 Tuuleenhuutaja kirjoitti:
Voisko saada jotain listaa, ketä on lähdössä? Olis kiva tietää! :attn: Vaikka sit s-postilla tai y-viestillä.. :)

Juu laitan kun kerkeen paremmin oleen koneella tänää hieman kiireinen päivä... :/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.06.2005 klo 19:01 Tuuleenhuutaja kirjoitti:
Uuuuuuuuuhhh.... :whistle: Kuinkahan tämän nyt sanois... Saattaapi olla, etten mä pääsekkään tulemaan tuonne tapaamiseen. Kaikki on vielä hyvin auki ja epävarmaa. *sori* :ashamed:

No ei sille voi mitään jos et pääse tulemaan...Ei mitään hätää!! :hug:

Kaikille lähtijöille tiedoksi!!

Nyt on ilmeisesti tilanne sitten semmonen että tätä tapaamista pitää siirtää tai sitten olisiko ketään halukasta joka haluaisi ruveta vetämään hommaa?
Mun on melkein nyt pakko luovuttaa tämän raskauden takia tää homma, kun nytten jo supistelee ja olen lepoon määrätty, mutta vuoteessa onneksi ei tarvi kokoajan maata!! Laittakaahan viestiä joko tänne tai sitten sähköpostiin sidneylove@netti.fi

Yhteistyössä