2 tonttua jossain.. joskus...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tonttuja äidin oomme kaikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tonttuja äidin oomme kaikki

Vieras
Salanna: Mä ostin tänää mun mieshen rahoila mulle paljon tavaraa. Mä niin todella olen rakastanut hääntä paljon nyt. Ihanaa.

äiti 43v : Kyllä mamut nekin rahat varastaa, ja sä et voi kun vislata. Sen kun vislaat niin muslimit raiskaa sun sukusi naiset, mitä voit tehdä, no paljonkin jos äänestät PerSuja!!!

Salanna: En mä tajuu sun persus. Mulle muu asia tärkeä, mä pärjätä koska mulla rikas mies ja mä itse ei tarviste huoletia. Mä niin onnellinen mä pusu usu luuuv mun raksa.

äiti 43v: Sun "raksa" ei sua pelasta hullu ämmä. Mä sanon että ainoa kuka sut pelastaa on Timo Soini ja persut. Koita lehmä äänestää jos aiot elää minun Suomessa ja nauttia sun "raksasta" vittu.

Salanna: Ok mä teen mitä sanot, ei vaiskaan juksasn sua vaan, hihhih. Mula asiat niin ihanaat nyt etten voi sanoo sitä toseeksi mitä ihanaa nyt mule tapahtuu. Sä oot kase kuten suomalaiset aina mulle. Koska mä näytän nuori ja kaunis ja olen laiha en paina sata kiloa kuten palsta mammat.

äiti 43v: Persut on rakentaneet tämän maan, että sunlaisilla ämmillä olis täällä hyvä olla. Koita muistaa se. Muslimit hunnuttaa sinunkin lapset, mites sitten suu pannaan. Äänestä PerSuja niin pelastut.

Salanna: Joo mä mene nyt hih ihanaa. Pus pus.

äiti 43v: Mamut raiskaa ja hakkaa sutkin kohta ämmä, äänestä, muista keitä, persuja.

b035.gif

Yhteistyössä