1
1805
Vieras
Niin, eipä tuo minun viiemisin seurustelukumppanini tiennyt sellaista omaavansa. No, nyt tietää kun sen minulle tartutti. Enpä olisi uskonut saavani koskaan mitään tautia, koska en harrasta suojaamatonta seksiä tuntemattomien kanssa, enkä yhdenillan jutuissa.
No, mies jäi sen tien(oli muitakin ongelmia suhteessa) ja nyt pelottaakin tulevat suhteet. Huoliiko minua enää kukaan, kun olen näin likainen? Riittääkö maailmassa miehiä, jotka eivät ole niin tautikammoisia? Miten te muut kyseiseen vaivaan sairastuneet olette saaneet asian kerrottua uudelle kumppanille ja mikä on ollut vastaanotto?
[keskustelu siirretty]
Mulla kävi samalla tavalla ja harmittaa vieävästi koska oon aina ollu tosi tarkka etten harrasta mitään irtosuhteita enkä koskaan ole käyttämättä kumia, mutta nyt se vaan on ja sen kanssa on elettävä, toistaseksi suhteeni vielä jatkuu ja tiedän että kaikki hyvä ei ole ikuista joten luultavasti jossain vaiheessa tiemme eroavat ja siinä sitten sitä ollaankin yksin. Miunsta tuntuu että olen likainen ja minut leimataan tautiseksi ja kevytkenkäiseksi... mitä olen netistä nyt lukenut muiden kokemuksia niin moni on ollut aika posittivisella mielellä ja kaikkilla on ollut suvaitevaisia miehiä ja elämä on jatunut, joten tsemppii nyt sulle kyl ihminen sopeutuu kaikkeen ei maailma tähän kaadu
Viimeksi muokattu: