2 tyypin Herpes Simblex

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin, eipä tuo minun viiemisin seurustelukumppanini tiennyt sellaista omaavansa. No, nyt tietää kun sen minulle tartutti. Enpä olisi uskonut saavani koskaan mitään tautia, koska en harrasta suojaamatonta seksiä tuntemattomien kanssa, enkä yhdenillan jutuissa.

No, mies jäi sen tien(oli muitakin ongelmia suhteessa) ja nyt pelottaakin tulevat suhteet. Huoliiko minua enää kukaan, kun olen näin likainen? Riittääkö maailmassa miehiä, jotka eivät ole niin tautikammoisia? Miten te muut kyseiseen vaivaan sairastuneet olette saaneet asian kerrottua uudelle kumppanille ja mikä on ollut vastaanotto?

[keskustelu siirretty]

Mulla kävi samalla tavalla ja harmittaa vieävästi koska oon aina ollu tosi tarkka etten harrasta mitään irtosuhteita enkä koskaan ole käyttämättä kumia, mutta nyt se vaan on ja sen kanssa on elettävä, toistaseksi suhteeni vielä jatkuu ja tiedän että kaikki hyvä ei ole ikuista joten luultavasti jossain vaiheessa tiemme eroavat ja siinä sitten sitä ollaankin yksin. Miunsta tuntuu että olen likainen ja minut leimataan tautiseksi ja kevytkenkäiseksi... mitä olen netistä nyt lukenut muiden kokemuksia niin moni on ollut aika posittivisella mielellä ja kaikkilla on ollut suvaitevaisia miehiä ja elämä on jatunut, joten tsemppii nyt sulle kyl ihminen sopeutuu kaikkeen ei maailma tähän kaadu :)))

Viimeksi muokattu:
Itse jo herpes2 vuosikausia sairastaneena, voin kertoa, että virus ei esiinny ja vaivaa vain ja ainoastaan sukupuolielimissä, vaan tekee tuhoa myös muualla kehossa. Yksilöllistä varmaan, mutta kokemukseni on toisenlainen, kuin ehkä sinulla. Olenhan jo tätä tautia kantanut kohta 14v. ja virus on ottanut koko kehoni haltuun. Siitä on myös lääkärinlausunto olemassa.

Miettikää nyt ihmiset mitä kirjoitatte! (Tai ottakaa selvää) Herpes Simplex 2 on herpesvirus joka esiintyy sukupuolielimien alueella. Ikävää kyllä varsin moni kantaa sitä esim tietämättään eikä maailma siihen lopu jos sen saa! Vai meinaatko "tulevat suhteet" että jos ja kun tällaisen tartunnan saa niin pitää lopettaa seurustelu loppuelämäksi. Vai oletko niin tyhmä että luulet kysyjän tarkoituksella haluavan jatkossa useampia perättäisiä seurustelusuhteita ? Ei kai kukaan sellaista suunnittele, kyllähän meistä varmaan melkein jokainen toivoisi löytävänsä elämäänsä sellaisen "kunnes kuolema meidät erottaa" -ihmisen. Näin vain ei jostain syystä aina käy.
Tsemppiä sulle "pelko" - ota selvää viruksesta, kyllä sen kanssa voi elää. Rehellisyys varmaan kannattaa heti sitten kun tunnet löytäväsi ihmisen jonka kanssa voit jakaa elämäsi. Siihen asti kannattaa käyttää kondomia - ei siihenkään kuole!

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä