2 vai 3 lasta??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PiXX
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PiXX

Jäsen
08.03.2013
783
0
16
Minulla on siis kaksi lasta. Vauvakuumetta pukkaa ja mietin js vielä yhden kunhan ensi keväänä valmistun.. Ikäeroa sisaruksiin tulisi noin 6v ja 9v (aika paljon...). Täytän itse kohta 30v (aika vanha siis vastasyntyneen äidiksi..). Kotimme menisi vaihtoon (asutaan kolmiossa). Äitiyspäiväraha huono koska nyt opiskelen.. Ja vauva joutuisi hoitoon jo vuosikkaana että pääsen tienaamaan.. Mies näyttää vihreää valoa, mutta minä emmin.. Onko tässä mitään järkeä???

Jos vielä yhden kerran sais tuntea sen kun pienet pullero sormet takertuu sormeen kiinni.. :heart: Talous kestää kyllä kunhan pääsen ensimmäisen vuoden jälkeen töihin ja on meillä säästöjä.. Mutta sitten alkaa vauva arki ja se osaa olla raskastakin. Nyt pääsee aika helpolla isompien kanssa..

Vanha vastasyntyneen lapsen äidiksi... mä täytin 30v kun esikoinen oli 1/2v nyt jännätään syntyykö meidän viides ennenkuin minä täytän 37.
Ja tuo asunto me asutaan kolmiossa... ja mies opiskelee. Itse opiskelin vielä kun kolmas syntyi, mies rupes opiskelemaan kun neljäs oli 0,5v. Kyllä sitä ihmeesti pärjää pienelläkin rahalla.
En näe ongelmaa teidän tilanteessa :) jos siltä tuntuu niin siitä vaan yritystä kehiin :)

noi ongelmat on kyllä aika pienii... ja jos vauvan kaipuu vielä on, niin antakaa mennä vaan! meillä tulossa 4.. ja oon 33v, ja ei oo kyllä välttämättä viimenen tuhisija:heart:

Meidän perheellä on tällainen kuvio: aloitin uuden alan amk-opinnot esikoisen ollessa 7kk, toinen lapsi syntyi kun opintoja oli reilu vuosi takana. Nyt opintoja jäljellä noin vuosi ja jännäillään parhaillaan, milloin raskaustesti näyttää plussaa kolmannesta. Mietittiin kolmatta paljon pidempään kuin kahta ensimmäistä ja ollaan yhdessä tultu siihen päätökseen, että kolmas saa tulla. Olen tosi tyytyväinen tähän meidän ratkaisuun ja úskon, että pärjätään yhtä hyvin kuin aina ennenkin. Emme koe, että meillä olisi taloudellisesti vaikeaa, vaikka tulomme ovatkin pienet. Eikä mielestäni 30-vuotias ole vanha vastasyntyneen äidiksi. Jos teistä molemmista tuntuu, että vauva saisi tulla niin antakaa mennä.

Yhteistyössä