2 vuotiaalla "epämukava" olo pepussa ja korkea kuume!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua!

Vieras
2 vuotias on nyt muutamia päiviä vetänyt vaippaansa ihan kuin pepussa olisi jotain "huonosti" tai että olisi epämukava olo. Silmämääräisesti pippelissä tai pepussa ei näy mitään punoitusta. Nyt nousi korkea kuume. Yli 40 astetta? Voiko nämä oireet olla tekemisissä keskenään? Tietääkö joku?

Mä kans mietein tuota tulehdusta, mutta missään ei sanota, että pippelikipu/oireet liittyisi tulehdukseen. Puhutaan vaan vatsakivusta. Poju on niin pieni, ettei osaa kertoa vielä mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä kans mietein tuota tulehdusta, mutta missään ei sanota, että pippelikipu/oireet liittyisi tulehdukseen. Puhutaan vaan vatsakivusta. Poju on niin pieni, ettei osaa kertoa vielä mitään.

sitä suuremmalla syyllä lääkäriin.

Alkuperäinen kirjoittaja mae harmaana:

Joo, parhaillaan pohdin, että pitääkö mennä arvauskeskukseen vielä tänään jonottamaan ja hankkimaan uutta tartuntatautia, vai voidaanko odottaa kuumelääkkeiden varassa huomiseen, että päästään yksityiselle lastenlääkäriin. *huoh*

soitappa vielä tänään tai lähe käymään päivystyksessä,ottavat pissanäytteen ni sillähän se selviää.ei kannata jäädä odottelemaan ettei pääse tulehdus pahaksi ja leviää pian munuaisiin.kipinkapin lääkäriin siis.tule kertomaan sit mitä sanoivat.paranemista pienelle!

Alkuperäinen kirjoittaja mae harmaana:

Joo, parhaillaan pohdin, että pitääkö mennä arvauskeskukseen vielä tänään jonottamaan ja hankkimaan uutta tartuntatautia, vai voidaanko odottaa kuumelääkkeiden varassa huomiseen, että päästään yksityiselle lastenlääkäriin. *huoh*

soita sinne ja kysy mitä mieltä ovat. Ite en odottaisi.

Yhteistyössä