2 vuotiaan kasvusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dorde
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Dorde

Aktiivinen jäsen
01.04.2007
6 495
0
36
Meidän tytöllä oli just 2v neuvola ja pituutta oli puolessa vuodessa tullut 2cm ja paino pysynyt samana. On ollut monta kertaa putkeen kipeänä, mm oksennustaudissa ja sen takia laihtunut. Neuvolatäti oli ihan huolissaan ja laittoi lääkärille heti kyselyn mitä tehdä. Nyt sitten käytiin labrassa, 5 putkea verta ja 2 pissanäytettä. Labran hoitaja oli ihan kauhuissaan, sanoi että 'mitä pelleilyä tämä on, kuka lääkäri oikein terveelle tytölle tälläiset testit määrää'..

Onko kellään vastaavaa, eikö lapsilla ole juuri näitä kasvupyrähdyksiä ja notkahduksia?

No en tiedä..mutta meillä oli nyt 1v neuvolassa tollanen akka..paino noussut parisataa grammaa ja pituutta tullut kauheesti..oli ihan että tätä pitää alkaa seuraamaan jos ei ala nousta paino.vittu minä olen ollut pienestä asti pitkä ja hoikka eli suvussa menee noin..ja mun tytöllä on ollut sen 7-8korvatulehdusta että on ollut kipeä tässä..syö hyvin..voisin sanoa että erittäin hyvin--huolehtikoot se neuvolannainen vaan..musta tää on naurettavaa

vielä lääkäri sanoi että jos testeistä ei löydy mitään niin sitten lasten ja nuorten sairaalaan lisätutkimuksiin, what??? Täysin terve lapsi aina ollut ja kasvanut hienosti. Tää lääkäri on nuori ja juuri lopettamassa terveyskeskuksessa.

Yhteistyössä