2-vuotiaan pahat unet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minna-mari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minna-mari

Vieras
meillä on aivan ihana melkein 2 v tyttö. nyt on pikkuhiljaa alkanut oikein kunnon uhmaikä. eilen sai noin puolen tunnin pituisen raivokohtauksen kun ei enää saanut katsoa Muumi-videota! heilutti syöttötuolia ja yritti hakata eteisen peiliä.... :headwall:
no kohtauksen jälkeen oli koko illan taas ku enkeli! mut sit yöllä hän sai taas "kohtauksen" mut hän oli siis unissaan. näki varmaan päivän tapahtumia ku itki ja hoki "äiti, muumi päälle muumi päälle...."
Tuntu aika hirveeltä. mites muilla?

Meillä on ollut tähän saakka oikea "herranenkeli" (kuopus) ja nyt alkaa tuo 2v uhma pukata kunnolla päälle. Painajaisista en tiedä, mutta parina yönä neiti on tepsutellut mun luokse ja puhunut monsterista ja yhtenä yönä ei millään halunnut takaisin omaan sänkyyn. Meillä ei vanhemmat sisarukset ole oikeestaan koskaan heränneet painajaisiin tai pelänneet omassa sängyssään, mutta kuopuksella taitaa olla siihen taipumusta... Onkohan nuo isosiskot liian rajuja... ;)

meillä poika 1v.8kk.ja saa myös "raivokohtauksia"ei niinkään yöllä,mut kuitenkin uneksii ja puhuu unissaan,joskus on huutanut et ei,ei! ja omenaa!kun puuha-pete dvd:ssä puhutaan sillain.ja sitten nyt on kans tullut se hirveä huuto kun olen alkanut rajoittaan noita dvd kattomisia,kun pitäis vaan koko aika niitä kattoo ja vähän välii vaihtaa uutta petee tai muumia tai "pomia":)siis tomi traktoria.ja muissakin asioissa kun ei saa periksi niin jo tulee känkkäränkkä.olen antanut aikansa mesuta ja sitten olen ottanut syliin ja sievästi puhunut et ei sitä voi kaikkea saada/tehdä mitä haluaa.eihän se pieni vielä kunnolla ymmärrä,mut ollaan kuitenkin melkein aina päästy johonkin kompromissiin:)toisinaan taas ei ja sitten on yleensä uniaikakin ja sekin vielä sitten pahentaa noita äksyilyjä.ja vielä kun on se "minä itse"vaihe:)

Yhteistyössä