I
ilkeän tytön äiti
Vieras
Minun 2-tyttöni on aina ollut temperamenttinen. Hän on ollut vain kotihoidossa, mutta olemme tavanneet paljon muita lapsia (ystävieni lapset). Meidän tyttömme on nyt jo jonkun aikaa ollut tosi väkivaltainen! Lyö muita lapsia, ottaa lelun kädestä, PUREE, ym. Minä olen ihan toivoton tämän tytön kanssa, kun tuntuu ettei hän usko mitään. Mitä ihmettä voin tehdä ja missä kulkee normaali käytöksen raja?
Tappelu lapsikavereiden kanssa tulee jo 5-minuutissa, joten aikuiset saavat olla jatkuvasti riitojen sovittelijana.
Asumme pienellä paikkakunnalla, eikä neuvolasta oikein saa tähän apua, vaikka olen käynneillämme ottanut asian puheeksi.
Auttakaa kanssasisaret! Kohta kukaan ei enää halua meitä kylään tyttömme käytöksen vuoksi.
Tappelu lapsikavereiden kanssa tulee jo 5-minuutissa, joten aikuiset saavat olla jatkuvasti riitojen sovittelijana.
Asumme pienellä paikkakunnalla, eikä neuvolasta oikein saa tähän apua, vaikka olen käynneillämme ottanut asian puheeksi.
Auttakaa kanssasisaret! Kohta kukaan ei enää halua meitä kylään tyttömme käytöksen vuoksi.