2-vuotias katsoo Up-kohti korkeuksia, onko siinä ikärajaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hömppis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";29142477]No eihän sulla ole edes lastakaan. :D

Höhlä! :D[/QUOTE]

No eipä tietenkään. Jonkun muun lapsi tuolla sängyssä nyt nukkuu, Kampin lastenhoitohuoneesta kävin pöllimässä.
Katoin vaan, että kuka on sulosin ja otin mukaani. :)

[QUOTE="hömppis";29142489]No eipä tietenkään. Jonkun muun lapsi tuolla sängyssä nyt nukkuu, Kampin lastenhoitohuoneesta kävin pöllimässä.
Katoin vaan, että kuka on sulosin ja otin mukaani. :)[/QUOTE]

Oikeesti?! :O

Hullu!

[QUOTE="hömppis";29142509]Juu juu. Ei mulla kuulemma ole lasta.[/QUOTE]

Miksi sitten palstailet?
Etkö tiedä,että tämä palsta on tarkoitettu vain heille joilla on lapsi tai lapsia?
Mun on pakko kyllä kertoo susta modeille,ihan vaan että jos et itse ymmärrä lapsettomana lähteä palstalta,niin sulle pitää antaa bannia. Sori,mutta se on vähän niin kun kansalaisvelvollisuus tämä vasikointi,sen verran vakavasta rikkeestä kuitenkin nyt kysymys. :(

MODEEEET!!!! OIS TÖITÄÄÄÄÄÄ!

[QUOTE="hömppis";29142363]Juu, ei toi meidänkään tyttö ole kuin kerran aikaisemmin valvonut näin myöhään (juhannuksena).
Yleensä menee nukkumaan klo 20, mutta näköjään jaksoi valvoa hyvin kun oli tarpeeksi mielenkiintoinen leffa. :D

Siinä lopussa oli joku kohtaus, mitä ei halunnut katsoa ja napsautti telkkarin kiinni ja ilmoitti, että nyt rupesi pelottamaan ja väsyttämään.
Hyvin meni siis kokonaisuudessaan, vaikka aikomus ei ollut koko leffaa edes katsoa enkä tiennytkään, että sellainen on tänään tulossa.[/QUOTE]

Siis waf...sinähän se määräät koska mennään nukkumaan ei kaksivuotias oli leffa tms mitä tahansa.

[QUOTE="vieras";29142514]Miksi sitten palstailet?
Etkö tiedä,että tämä palsta on tarkoitettu vain heille joilla on lapsi tai lapsia?
Mun on pakko kyllä kertoo susta modeille,ihan vaan että jos et itse ymmärrä lapsettomana lähteä palstalta,niin sulle pitää antaa bannia. Sori,mutta se on vähän niin kun kansalaisvelvollisuus tämä vasikointi,sen verran vakavasta rikkeestä kuitenkin nyt kysymys. :(

MODEEEET!!!! OIS TÖITÄÄÄÄÄÄ![/QUOTE]

Ootkohan ihan järjissäsi? Kyllä tälle palstalle kuule saa ihan jookanen kirjoittaa,jos haluaa,ei ole missään mun tietääkseni sääntöä että vain jos on lapsia,vaikka kyseessä äiti-lapsi palsta onkin.Huh,huh mitä syrjintää tai jopa tietämättömyyttä.

Tuskinpa se 2v siitä rikki menee vaikka joskus valvoo yli normaalin nukkumaanmenoajan ja katsoo leffaa... Meillä tuo on lasten yksi lempileffoista. Eivät jaksaneet tänään katsoa ku päivän olivat ulkohommissa niin saunan ja iltapalan jälkeen olivat valmiitä unille klo 19.30. Olisivat saaneet kattoa halutessaan, mutta tällä kertaa jäi väliin.

Yhteistyössä