20-30kg laihduttaneet, paljonko kuppikoko pieneni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pullero"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pullero"

Vieras
Laihdutusurakka aluillaan ja tiputettavaa ois ainakin 25kg, mietin että paljonko kuppikoko mahtaa pienentyä?

Aina olen ollut isorintainen (siis myös normaalipainoisena) ja nyt on käytössä 95f tai h...

Mulla onkin ainoa huolenaihe laihdutuksessa ne rinnat :( vaikka oon 120 kiloinen ja ylimääräistä on 50 kiloa niin kuppikoko on vaan B90, en halua sen takia erityisemmin laihduttaa kun eihän mulla ois rintoja ollenkaan jos laihduttaisin

Mulla onkin ainoa huolenaihe laihdutuksessa ne rinnat :( vaikka oon 120 kiloinen ja ylimääräistä on 50 kiloa niin kuppikoko on vaan B90, en halua sen takia erityisemmin laihduttaa kun eihän mulla ois rintoja ollenkaan jos laihduttaisin

Tällä hetkellä rintasi ovat kokoosi nähden niin pienet, että erottuisivat varmasti paremmin, jos laihtuisit. Parempi hoikka ja rinnaton kun lihava ja pienirintainen. Sulla on myös se hyvä puoli, että kun laihdutat, rintasi eivät roiku niin paljoa kun esimerkiksi isorintaisella saattaisi roikkua laihtuessaan normaalipainoiseksi.

En tiedä kuinka pieni kuppi B90 on, mutta kuulostaa ainakin suhteellisen pieneltä ympärykseen nähden. Jos painat 120 kg niin voi olla, että olet yksi niistä joilla lihominen tai laihtuminen ei vaikuta rintoihin vaan rinnat ovat lähinnä rintakudosta eikä rasvaa. Yleensä ylipainoisilla suurinosa rinnoista ja rasvaa ja tottakai se ylimääräinen lähtee kun laihtuu.

Kolmen raskauden jälkeen 90kg -> 65kg puolessatoistavuodessa. Kuppikoko 90E -> 80G Eli periaatteessa 'vertaiskoko' on tuo, kun ajatellaan että 90E = 85F = 80G.

Aika jännä kyllä että noi mun kannut on tollain säilyneetkin, kolme raskautta ja imetystä, melkoinen paidonpudotus.. Mut ei siinä mitään, tietenkään! :D On ne toki vähän antaneet painovoimalle periksi, mutta välttää nyt ainakin kotioloissa vielä.

Yhteistyössä