L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja niinnu:mitäs jos tehtäisiin se heti eikä vasta huomenna?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Täällä kans yks läskeihin kyllästynyt,15kg pois ja heti.Nyt voisin aloittaa kun vauva on kohta jo 7kk ja laskemaan vaan pisteitä.
Alkuperäinen kirjoittaja Jo 8 kg saanut kk:Mieti kauppalista, osta viikon ruuat kerralla, pidä kerran vk herkkupv kohtuudella, juo vettä ainakin 2 l
Meillä on 2 koiraa jotka pakottaa lenkille ainakin sen 3 kertaa päivässä.Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Minä haluan jonkun, joka pakottaa minut iltaisin lenkille, kiitos!!! Voin vaikka vähän maksaakin siitä =)
Ylipainoa 100 kiloa :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Minä haluan jonkun, joka pakottaa minut iltaisin lenkille, kiitos!!! Voin vaikka vähän maksaakin siitä =)
Alkuperäinen kirjoittaja lähes epätoivoinen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Täällä kans yks läskeihin kyllästynyt,15kg pois ja heti.Nyt voisin aloittaa kun vauva on kohta jo 7kk ja laskemaan vaan pisteitä.
Olen joskus miettinyt sitä pisteiden laskemista, mutta en tiedä kestääkö mun kantti siihen. Loppuuko mielenkiinto, onko miten hankalaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja lähes epätoivoinen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Täällä kans yks läskeihin kyllästynyt,15kg pois ja heti.Nyt voisin aloittaa kun vauva on kohta jo 7kk ja laskemaan vaan pisteitä.
Olen joskus miettinyt sitä pisteiden laskemista, mutta en tiedä kestääkö mun kantti siihen. Loppuuko mielenkiinto, onko miten hankalaa.
Ei todellakaan ole hankalaa,kolmesti pisteillä pudottanut,parhaiten 16kg tiputtanut.Minusta kaikista vaivattomin ja helpoin ja kohta ne pisteet oppii ulkokin.Ikinä minusta ei olis laskemaan sillä kalorisysteemillä,ei ikinä.Se se vasta työlästä onkin.Painonvartijoista saa kaiken ohjeistuksen ja pistevihkoset.Aloitin jo huhtikussa kun vauva oli 4kk,mutta sitten lopahti ja nyt on pakko onnistua.
Mä kävin siellä aina vaan kerran pari.Sitten kun sain pistevihkosen ja ohjeet niin en enää käynyt vaakalla joka viikko.Se kertakäynti on sen 10 euron verran.Mutta käy vaikka kerran niin saat ne pisteohjeet ja sit alat itse laskemaan niitä.Sieltä voi käydä ostamassa patukoita jane...mutta ne on todella pahoja,ainakin minusta.Monet käy siellä joka viikko että saa tukea paremmin siihen touhuun.Mut nyt syksyllä käyn kerran tai kahdesti että saan sen kunnon potkun persauksille.Alkuperäinen kirjoittaja lähes epätoivoinen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja lähes epätoivoinen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Täällä kans yks läskeihin kyllästynyt,15kg pois ja heti.Nyt voisin aloittaa kun vauva on kohta jo 7kk ja laskemaan vaan pisteitä.
Ei todellakaan ole hankalaa,kolmesti pisteillä pudottanut,parhaiten 16kg tiputtanut.Minusta kaikista vaivattomin ja helpoin ja kohta ne pisteet oppii ulkokin.Ikinä minusta ei olis laskemaan sillä kalorisysteemillä,ei ikinä.Se se vasta työlästä onkin.Painonvartijoista saa kaiken ohjeistuksen ja pistevihkoset.Aloitin jo huhtikussa kun vauva oli 4kk,mutta sitten lopahti ja nyt on pakko onnistua.
Onko se miten hintavaa,ei ylimääräistä rahaa, nimittäin.
Olisko sulla sähkäriosoitetta niin voisin vaikka kirjoitella sulle.Alkuperäinen kirjoittaja lähes epätoivoinen:Hei kaikki ylipainoiset. Aloitetaanko huomenna laihdutus.
Listataan kaikki hyvät vinkit tähän.
Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Minä haluan jonkun, joka pakottaa minut iltaisin lenkille, kiitos!!! Voin vaikka vähän maksaakin siitä =)
ja mä lähtisin sun kanssa joka ilta lenkille! mutta asut liian kaukana...
:ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Paljonko sulla provo putos paino niillä napeilla?saako niitä jos on 15kg ylipainoa?
Mulla on pituutta 160cm ja painoa 75kg.Tavoite ainakin 60 kiloon aluksi.Jos sais potkua niillä napeilla.Täytyy kysyä lääkäriltä.Makso mitä makso kunhan apu löytyy.Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Paljonko sulla provo putos paino niillä napeilla?saako niitä jos on 15kg ylipainoa?
Saa kai niitä aika helposti, mutta Kela ei sitten maksa niistä mitään eli maksavat n.1e/kpl ja 3/vpä.
Arvaa olenko syönyt niitä kuukauteen säännöllisesti, mutta kyllä ne vaikuttaisivat ja Xenical on niiden nimi.
Alkuperäinen kirjoittaja lähes epätoivoinen:Hei kaikki ylipainoiset. Aloitetaanko huomenna laihdutus.
Listataan kaikki hyvät vinkit tähän.
Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Minä haluan jonkun, joka pakottaa minut iltaisin lenkille, kiitos!!! Voin vaikka vähän maksaakin siitä =)
ja mä lähtisin sun kanssa joka ilta lenkille! mutta asut liian kaukana...
:ashamed: