Onko sinulla von Willebrandtin tauti? Yhdellä työkaverilla on se ja verta voi tulla yhtäkkiä mistä vain (suusta, silmistä, nenästä jne). Hän on ollut tutkimuksissa ja minun mielestä on paremmassa kunnossa nyt. Lapset on tehnyt jo vuosia sitten, eikä ollut mitään riskiä.
Rautalääkkeet on huonoja,kun ne on maksalle niin pahoja. Syö paljon rautapitoista ruokaa (soijarouhetta,verta, paprikaa, pinaattia, maksaa (sian, siinä enemmän rautaa) jne. Älä juo maitoa, vaan tuoremehua. Kokeile käydä vaikka pätevällä homeopaatilla. On kurjaa jos noin nuorelta pitää kohtu poistaa. Jää lasten teko heti. Minulta on poistettu kohtu ihan muusta syystä, olen lapseton ja kyllä olen saanut kuulla siitä, kuinka sellainen ei ole nainenkaan jolla ei ole kohtua ja kyllä on kamalaa jos ei voi saada lasta. Jos joudut kohdun poistoon, niin älä ainakaan kerro sitä kenellekään. Pitemmän päälle ne raukkamaiset naamailut lapsettomuudesta ja siitä, että ei ole edes nainen alkaa tuntumaan todella pahoilta. Puhun valitettavasti kokemuksesta. Ilman kohtua sinua ei pidetä enää ihmisenäkään. Säälivät ja surkuttelevat katseet seuraa, kun tulee lapsista puhe. On tullut mieleen, että pitäiskö tappaa itsensä ettei tarttis enää niitä ilkelyjä kuunnella.
Kaikkea hyvää sinulle ja toivotaan parasta.