Kertokaapa te, jotka olette nyt noin 20-vuotiaita, että kuinka paljon teidän äitinne vielä tahtoo vaikuttaa teidän elämäänne? Asutte varmaan jo omillanne, onko tavanomaista, että äiti soittelee päivittäin ja kyselee, että missä menette ja jos ette sattumalta vastaa, ovat heti lähellä hysteriaa? Ei siis sitä tavanomaista mitä-kuuluu.juttelua, vaan että missä olet, mitä teet, milloin menet kotiin, oletko humalassa, miksi olet humalassa jne.
Mietin tätä, kun erään nuoren naisen äiti kovin tahtoo, että tytär ilmoittautuu esim festareilla käydessään äidille jatkuvasti ja jos tytär ei vastaa heti puhelimeen, on aika "heveltti" valloillaan.
Muistelen, että minä kyllä 20-vuotiaana ajattelin, että olen omillani. Mutta siitä on kyllä niin kauan aikaa, että muistan ehkä väärin.
Mietin tätä, kun erään nuoren naisen äiti kovin tahtoo, että tytär ilmoittautuu esim festareilla käydessään äidille jatkuvasti ja jos tytär ei vastaa heti puhelimeen, on aika "heveltti" valloillaan.
Muistelen, että minä kyllä 20-vuotiaana ajattelin, että olen omillani. Mutta siitä on kyllä niin kauan aikaa, että muistan ehkä väärin.