****2007 LOKAKUUN HERHILÄISET **VKO 25**

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuutilulla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja LaSposa:
Ollaan päästy käymään kamujen tupareissa ja Celine Dionin konsertissa, joka oli aivan mieletön kokemus!!! Oliko joku muukin siellä? Mitä tykkäsitte?

Me oltiin tuolla Celine Dionin konsertissa ja viime viikkopinossa hehkutinkin kuinka upeeta siellä oli! Täytyy kyllä sanoa että oli elämäni mahtavin kokemus jos perhetapahtumia ei lasketa! :D Paikat oli hyvät, vaikka parempia olis toki ollu tarjolla, mutta tarpeeks lähellä oltiin joten Celine näytti jopa ihmisen kokoiselta eikä muurahaiselta :whistle: Ja heti valmiina olen kyllä jos tän kokemuksen saa joskus kokea uudelleen :D

Sori taas tää hehkutus :whistle: mutta oli niin siistiä :whistle:
Oli ihan pakko kirjautua sisään että pääsen tähän vastaamaan, etten vaan vahingossakaan unoha myöhemmin vastata B) :D :whistle: ;)

Millille paljon voimia tähän hetkeen ja tulevaan :hug:

Ja kaikille teille mielettömän hyvät juhannukset :hug: varmasti palailen vielä tänään koneelle kökkimään mutta nyt pitäis alkaa kotihommiin. Eilen en samperi saanut oikein mitään tehtyä, kiitos armaiden lapsukaisten :kieh: Ukko oli taas mökillä remonttihommissa ja tuli vasta illalla kotio.

Ai niin, KOKSissa ei edelleenkään edistystä :kieh: Alkaa kummille tulla jo uskonpuute! Jos ei muutoksia tänään tule (kotiuteta/leikata/tms) niin mennään Kiian kanssa taas pitämään toiselle seuraa edes joksikin aikaa. Ja jos sattuu että hyvä ilma ois niin mentäis vaikka kumpsan kanssa ulos vähäks aikaa kävelee (jos lupa heltiää). Kahvia lupasin viedä mukanani kun kahvila on kiinni :D

LaSposa, lisään teidän tiedot :)

Milli: Tiedän ton suorittamis-tunteen..meilläkin minä olen päävastuussa kodista ja lapsista, ja olen tosi huono pyytämään ja ottamaan vastaan apuja..Ja kun on useampi lapsi ja monen ikäistä, niin on paljon erilaisia tarpeita ja muistettavaa..
Varsinkin silloin kun lapset on kipeänä ja tulee riittämätön olo..se on raskasta!

Ihanaa että äitisi tulee apuun, se on hieno asia!!

Toivon tosiaan sydämestäni että pian helpottaisi teillä, että Mean tutkimukset sujuisi helposti ja löytyisi syy, ja apu vaivoihin! Ja että Saran masuvaivat selviäisi pian! JA että tosiaan saisit levähtää välillä, että jaksaisit iloita!
Kun nähdään korkeasaaressa niin olet varmasti jo iloinen ja reipas, jos et niin koitetaan piristää!!

KAIKILLE HYVÄÄ JUHANNUSTA!
:flower:

**muoks** Enhän mä voi LaSposa teidän tietoja lisätä kun en ole tätä viikkopinoa avannut vaan Tuutis..Mulla alkaa kai pää pehmitä kaiken tän sairastelun ja stressin ja väsyn vuoksi..
Eli turhaan lupailin, sori..

Alkuperäinen kirjoittaja Dirlittan:
**muoks** Enhän mä voi LaSposa teidän tietoja lisätä kun en ole tätä viikkopinoa avannut vaan Tuutis..Mulla alkaa kai pää pehmitä kaiken tän sairastelun ja stressin ja väsyn vuoksi..
Eli turhaan lupailin, sori..

:ashamed: helvatti! Miä en tajunnut että miä tän aloitin...Anteeksi! :ashamed: :headwall: :headwall: *menee lisäämään tiedot ihan kohta*

ja on vissiin juhannus fiilikset väellä päällä ku täällä niin hiljasta... mä oon ollu siirin kanssa koko päivän kotona ku en viittiny lähtee keski-suomeen ton kanssa kun vielä niin kipee. no isäntä on tulossa etä-lapsiensa kanssa jo kotia päin ja käyvät burger mafian kautta :p saan kebabin velkosipuliperunoilla... nams :D mut sit täytyy kyl alottaa laihutus, kun lainasin kaverilta yhtä ihanaa mekko enkä mahu siihen :kieh: eli siis elokuuhun asti on aika laihuttaa ja jos en mahu tohon meen kauppaan ja ostan isomman ja sopivan :laugh: :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja santti:
tuli muuten mieleen et oonko ainoo jolla loppuu äippäloma tiistaina? :o siis mä meen töihin keskiviikkona...APUA!!!!!! :'(

:hug: mulla tuo loppuisi 7.7 mutta vein just kelaan raha-anomuksen sinne 3 vuoteen asti :) Minähän en töihin mee jos ei kukaan pakota ja aloita sitä kolmen lapsen hoitoon vientiä (Jesperkin tarvis hoitoa) |O Ja se kuka uskaltaa vihjaistakin et pitäis mennä -> lahtaan :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
tuli muuten mieleen et oonko ainoo jolla loppuu äippäloma tiistaina? :o siis mä meen töihin keskiviikkona...APUA!!!!!! :'(

:hug: mulla tuo loppuisi 7.7 mutta vein just kelaan raha-anomuksen sinne 3 vuoteen asti :) Minähän en töihin mee just ei kukaan pakota ja aloita sitä kolmen lapsen hoitoon vientiä (Jesperkin tarvis hoitoa) |O Ja se kuka uskaltaa vihjaistakin et pitäis mennä -> lahtaan :whistle: :D

hehe... vitsi jos asuis vuokralla niin jäisin kans kotiin... mutta kun toi helvetinmoinen asunto laina niin ei paljoa kotona ylimääräsiä hilluta.
työmotivaatio on miinuksella ja pahasti!
:kieh:

:hug: mulla tuo loppuisi 7.7 mutta vein just kelaan raha-anomuksen sinne 3 vuoteen asti :) Minähän en töihin mee jos ei kukaan pakota ja aloita sitä kolmen lapsen hoitoon vientiä (Jesperkin tarvis hoitoa) |O Ja se kuka uskaltaa vihjaistakin et pitäis mennä -> lahtaan :whistle: :D

hehe... vitsi jos asuis vuokralla niin jäisin kans kotiin... mutta kun toi helvetinmoinen asunto laina niin ei paljoa kotona ylimääräsiä hilluta.

No nyt kun oon minimillä ollut niin ainakin ennen äippälomaa kotihoidontuki lisineen oli enempi kuin mitä nyt saan käteen :D Periaatteessa miä ihan rikastun sitte :whistle: tai sit en...

Meillä nuo lyhennykset on kuussa vähemmän mitä vuokra tekis. Ja jos töihin menisin niin menis julmetut hoitomaksut, kaks tekis vuoroa jne. Ei kiitos!

:hug: mulla tuo loppuisi 7.7 mutta vein just kelaan raha-anomuksen sinne 3 vuoteen asti :) Minähän en töihin mee just ei kukaan pakota ja aloita sitä kolmen lapsen hoitoon vientiä (Jesperkin tarvis hoitoa) |O Ja se kuka uskaltaa vihjaistakin et pitäis mennä -> lahtaan :whistle: :D

Meillä myös kun tuo niin tuore asuntolaina, lyhennykset aika rajuja..ja asumistukea ei tähän saa. Ei ole täälläkään työmotivaatiop huipussaan, onneksi on vielä kesää jäljellä..

Juhannushan on hiljentänyt väen lähes kokonaan :o
Meille tää on vähän kun tavallinen viikonloppu, grillataan vaan vähän enemmän herkkuja ja valvotaan pitempään.

Thyi.. te ootte puhuneet täällä töihinpaluusta :o kamalia aattelette tälleen kesällä.
No enivei. Mun pitäis raahata tää ahterini töihin takasin tammikuussa :| Äippäloma mulla päätty tyyliin 27.7, ihan tarkkaa päivää en muista, eikä hutsata tarkistaa.

Oltiinkin tuossa aikasemmin pitkään pihalla, naapurit oli kaverina siinä ja grillattiin makkarat. Juho keinui naapurinpojan kanssa. Yhessä siinä hihittelivät, Juho on 7kk nuorempi. Päivällä kävivät myös hetken leikkimässä meillä tässä sisällä. Harmi kun rupes sataan niin joutu sisälle tuleen, enään ei sadakkaan ollenkaan.

Jaapa, jos jatkas ihmettelyä.

me ollaan ihan vaa kotosalla :wave:
ihan normaali viikonloppu tästä tulikin,
sataa niin julmetusti ettei puhettakaa mökille menosta!!
mutta mulle käy näinkin!
spesiaalia tälle iltaa oli että pääsin ystävän kaa kattomaan sinkku-leffan!!
voi jestas että oli hyvä! =)
ja kun ei tarvinu pariin tuntiin tehä mitään muuta ku istuu ja katella leffaa!

no jos tässä jotain iltapalaa keksis,ukko tulee kohta(oli siskollansa käymässä)
meillä ei oo grillau mahiksia,vois käydä vaikka grilliltä hakee hampparit :p
ja myöhemmäks taas laihdutus..... :kieh:

Pitäkää te muut hauskaa!! :hug:

Hyvää juhannusta kaikille :wave:

Meillekin tämä on kyllä aivan tavis perjantai :( ..mies just laittamas typyy nukkumaan ja sit alotetaan leffailta kera sipsien :p niin,se laihis :kieh: :headwall:

Töihin paluusta oli puhetta..mä meen näil näkymin 5.1.2009 jos en sit mieltäni muuta ja jää vielä pidemmäks aikaa kotiin :whistle: raha tilanne kyl aika heikko,mutta eiköhän sitä aina pärjää. Meilläkin kyllä isot lainat taakkana :/
hui,santti se jo ens viikolla työt alottaa :o

Mulla loppuu äippäloma 27.7 ja töihin meen 1.11.....sitä ennen oon jonkun aikaa hoitovapaalla ja sit 1.11 alkaen osittaisella hoitovapaalla,eli töissä 6h/pvä ja kela maksaa 70 euroo/kk siihen päälle......ny meille tänne koskiin suunnitellaan kyl hoitolisää ja jos sellanen jossain vaihees tulee,niin voipi olla et jään taas kotiin......rahatilanteen takia pitäis jo periaatteessa mennä töihin mut ei oikein nappaa ennenku mies on vuoden......
mitäs sä Santti teitkään työkses?

Moi,mekin ollaan kotona vaan,ollaan grillattu ja kun saadaan lapset nukkumaan katotaan leffan ja juodaan siiderit :p
Mulla loppu äp loma 17.7 sit pidän kesäloman ja töihin meen 1.8.08 :| onneex ollaan vuorottelleen miehen kanssa töissä(teen n.3-4ilta/vko) joten lapset ovat kotona :D Mä teen kans vähemmän tuntteja joten saan kai sen 70e joista henkka mainitsi :) ja sit vielä kuntalisäät ja hoitorahat ehkä hoitolisäänkin joten ei tarvi tehdä paljon töitä,vitsi kun ne lainat on pakko maksaa :headwall:
HYVÄÄ JUSSIA KAIKILLE :flower:

enhän mäkään menis ku vasta heinäkuussa oikeesti töihin mut ku toi isäntä pitää sen isäkuukaudenniin se syö mun kaks viimestä äippäloma viikkoa. :/

ja kesäloman pidän syyskuussa 4viikkoa ja siiri kerkee just täyttämään vuoden ku menee päiväkotiin.
terveyskeskuksen vuodeosastolla oon lähihoitajana. nyt on sellanen olo et en osaa tehä siel yhtään mitään ja mokailen vaan... ja sit siel on niin kauhee hoitaja pula et en tiiä jaksaako siel raataa kauanki :| jos vaihtais alaa... levyseppähitsariks :laugh: :laugh:

täällähän mekin, kotiuduttiin eilen laivareissulta...ja kaikilla tuliasina silmätulehdus ja kaamea yskä ja lisänä vielä vihreä paksu räkä joka tukkii kaikki röörit. :kieh: :kieh:

Mutta muuten reissu onnistui hyvin. Lapset tykkäsivät kovasti laivalla olosta ja tytötkin olivat todella kiltisti. Tukholmassa Shoppailtiin Galleriassa ja käytiin paikallisessa mäkkärissä syömässä.

Karkkia tuli tuotua ainakin 20 kg... :whistle: :D JA jos ne vaikka tuhoaisi juhannuksena...ei vaiskaan. :laugh:

Äitiysloma loppuu siten että viimeinen loma päivä on 22.7 ja uus äitiysloma mulla alkaa sitten 2.8 :whistle: :D Jos laskettu aika olis ollut yhtäkään päivää aikasemmin, niin olis pudonnut äitiysraha melkeis puolet! Kun lasketettiin sitä rahaa, pitäs pysyä samana nyt, ehkä vähän noustakkin. En tiedä, en ainakaan ihan heti ole ajatellut palata tän seuraavan äippäloman jälkeen töihin, jonkin aikaa ainakin kotona :) Kun kerran olisi mahdollista ja nuo lapset vaan kerran pieniä.

*ja muoks tuon välipätkän olen työttömänä sitten, tuskinpa mua työllistävät enää :laugh: olis vaikuttanut alentavasti olla kotihoidontuella tuon ajan tulevaan äitiyspäivärahaan.

Yhteistyössä