Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja santti:kyl on taas hiljasta... ja mulla on tylsää... isäntä kuorsaa sohvalla ja Siiri omassa sängyssään.. saa nähä nukkuuko aamuun asti vai ottaako ilta "päikkärit"![]()
Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:Mamma3 Minulla on tuo kirja ja olen lueskellut sieltä täältä. Viimeksi luin aiheesta; neljävuotias seikkailija. Tykkään kovastikin joistakin osioista, mutta on sit sellaisiakin kohtia jotka hypin yli kun en jaksa lukea. :ashamed: Yleensä kaivan kirjan esiin aina jonkun tietyn iän kohdasta silloin kun tulee vaikeita hetkiä elämässä. Tosin Annin kans ei ole ollut vaikeaa ja aloinkin lukea Aatun iästä, mutta tuon esikoisen luku olikin paljon mielenkiintoisempi ja jäin siihen koukkuun. Taisin puhuakin tuosta kirjasta palstalla viime viikolla jos en väärin muista.
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:me ollaan juhannus kotosalla,käydään meidän mökillä kattoo kokko ja saunotaan rantasaunalla..sit päivällä käydään motskari ajelulla kera miehen serkun&sen miehen,anopin ja apen..jos hyvä sää..
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:Meilläkin on mökki hiljentynyt, eikä mieskään ole nyt kotona. Tässä jätin hyvästit herkkulakolle 360g:n irttispussin myötä:headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:me ollaan juhannus kotosalla,käydään meidän mökillä kattoo kokko ja saunotaan rantasaunalla..sit päivällä käydään motskari ajelulla kera miehen serkun&sen miehen,anopin ja apen..jos hyvä sää..
Harrastaako anoppi ja appikin motskareita?
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:Meilläkin on mökki hiljentynyt, eikä mieskään ole nyt kotona. Tässä jätin hyvästit herkkulakolle 360g:n irttispussin myötä:headwall:
täällä kans irttiksiä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:me ollaan juhannus kotosalla,käydään meidän mökillä kattoo kokko ja saunotaan rantasaunalla..sit päivällä käydään motskari ajelulla kera miehen serkun&sen miehen,anopin ja apen..jos hyvä sää..
Harrastaako anoppi ja appikin motskareita?
juu niillä on 2motskaria,tai no yhellä ne vaan ajaa..
Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:Mamma: Minä en tiennyt muuta kuin sen että sillä naisella on seitsemän lasta, en noita tupakkaa odotusaikana, mies vaihtuu juttuja. En minäkään noita kirjoja lue sillä että saisin jotain kasvatus vinkkejä, ihan vaan mielenkiinnosta. Tykkään ylipäätäänkin lukea ihan kaikkea lehdistä-kirjoihin. Jos mulla vaan on aikaa illalla ja silmät pysyy auki niin ennen nukkumaan menoa rakastan lukea sängyssä. =) Ja ennen kuin mulla oli lapsia luin päivälläkin. Tykkään lukea esim. Enni Mustosta, Laila Hietamiestä ja kaikista sellaisista kotimaisista maalais romaaneista. =)
Alkuperäinen kirjoittaja mirkku87:Heissan!
Ollut tässä kaikkee, en oo kerinnyt tänne taas.
Olin sairaalassa pari päivää, eilen pääsin pois. Micael oli mun äitin luona hoidossa.
Tuun myöhemmin laitteleen kuulumisia, nyt saunaan![]()