Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:Miten nuo miehet voikin kuulostaa kaikki samanlaisilta oman navan tuijottelijoilta. Minä olen myös tätä nykyä alkanut vaan muistutella miestä siitä että tulee se päivä eteen että on minunkin vuoro mennä. Ja tiedän että kun se päivä tulee, tuolla yhdellä on nenä täynnä herneitä sekä lisäksi se pahoittaa mun mielen juuri ennen lähtöä, haastaa riitaa tms...
Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:Mammoliino :wave: :wave: Perustetaas Hitler kerho, sun jutut on aina ihan kuin meidän arjesta![]()
:ashamed: Hyvä ettei ruutulappu oo seinässä, minä luin viimeksi iltasadun, nyt on sun vuoro, sinä kävit baarissa, mä meen nyt.... jne. Ja meillä kyllä molemmat vain ilmoittaa mihin on menossa, ja jos mulla on meno sovittu ja miehelle tulee jotain, sanon vaan että muista hommata lapsenvahti ajoissa että pääset sinäkin
Vaan hyvin tuo on kestänyt, ja taitaa olla ihan tyytyväinenkin
Tulin muuten kotiin yks päivä niin oli tyhjentänyt koneen, imuroinut, luutunnut ja pessyt keittiön maton :| Silloin mietin kyllä että mistähän mä joskus valitan...
Mut lohdutukseksi siis että samanlainen olen kun sinä
![]()