2007 LOKAKUUN MAMMAT, Herhiläisten kevätsurinat vko.19

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piituli1974
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
YOdotttaja - tosi mukavaa, että ystävät muistavat! :heart:

Taisit kerran sanoa, että eikö ole parempi ilman miestä, niin ei edes odota mitään, kun mies, joka ei panosta... (mä en tarkoita omalla kohdallani yleisesti, vain näitä romanttisia elkeitä, mutta kuitenkin)... Olen täysin samaa mieltä!

KIITOS KAIKILLE TAAS VIRTUAALISESTA TUESTANNE! Vielàkin itkettàà tuo tapaus vaikka nyt viime yònà kuume ei kohonnut 38.5 korkeammaksi ja tànààn neiti kuumeeton.. Tosin itki yòllà monesti, varmaankin vatsakipuja kun pitàà niin montaa eri lààkettà antaa :( Mutta pelottaa siltikin, kun toisen kunto voi romahtaa muutamassa sekunnissa tuolleen.. Eilen tuttava lààkàri kàvi katsomassa Annikaa ja ei nàhnyt enàà màtàpaiseita, mutta kirjoitti sitten reseptit lààkkeeseen jonka tuommoisessa hàtàtilanteessa saa antaa vauvalle, siis jos kurkku turpoaa umpeen niin se avaa heti ilmatiet ettà pààsee happi taas kulkemaan sekà peràruiskeena valiumia, jos tulee kuumekouristuksia tai muuten tuollaisia hallitsemattomia kohtauksia.. Huomenna sitten aika yksityiselle lastenlààkàrille kun tuli tàysin selvàksi ettà tuo meidàn hoitava lastenlààkàri ei tiedà mistààn mitààn.. Miten voi unohtaa sanoa ettà tulkaa sitten kontrolli kàynnille kuurin loputtua ??? Mutta nyt mà làhden rullaluistelemaan kun Annikakin on paremmassa kunnossa ja mun on pààstàvà vàhàn ulos tuulettumaan :) Ja sitten lopuksi vielà Onnea àideille! :flower: :flower: :flower:

Jeeps,

Keiju - laitoinkin muutamalle samassa tilanteessa olevalle yksineläjä äiteelle , että 'parempi ystävä pivossa kun ketku retku oksalla ..." ... hekotihee ;)
Tosin - voihan se olla vaikeaa opettaa toiselle sellaista , mikä hälle ei ole luontaista - vaikkapa romantiikkaa. Jossain aprisuhdevinkki oppaassa (kato kato, mulla teoriaa hallussa , käytäntö ei ...) kait oli, että voi olla parempi alkaa vaan tekemään itse - eli lataat ukolles ilalla valmiiks että 'aamulla sytytät nää kynttilät tuolle tarjottimelle , ja pakkasesta paistat croissantit ja ja jne ..." - etkä jää oottaan josko itte älyäisi ...
Tietty ei niin romanttista , mutta ...
Uusimmassa Annassa (vaiko Me Naisissa9 on Tommy Helsstenin uusinta kamaa - haastattelu. Eli miksi nainen jättää hyvän miehen - siinä puhutaan kolmesta suhteen vaiheesta ...
Luepas ...

Ja Heidille ja Annikalle huh ja huh - onneksi kaikki jo hyvin...

- p

Hyvää äitienpäivää kaikille meille äideille :hug:

Hyvä Heidi että teillä ollaan jo parempaan päin...

Taas tätä meidän suomalaista lääkärissäkäyntiä... Käytin eilen tuota isompaa tyttöä päivystyksessä kun on taas kestäny tuo kuume 3 päivää, rupes valittamaan vatsaa kauheasti ja lääkäri sitten otti tytöltä nielunäytteen :laugh: joka oli sitten ihan puhdas..oli vaan näkevinään muka jotain läiskiä kurkussa...
puoleen vuoteen ei olla nyt käyty missään tutkimuksissa ja aattelin et olis hyvä taas veriarvot tarkistaa ja kun tuota mahaansa valitti mut ei! päivystys kun meni 10 kiinni ja lääkäri otti meidät viimosena 10 vastaan niin ei vissiin enää viittiny tutkia kunnolla. noh loppukuusta on varattuna ihan hyvälle lääkärille aika et katotaan taas mitä selviää...

Keiju olipas tylysti mieheltä tehty :'( Kyllä minä ainakin haluan ihan perinteeksi että koko perheen voimin juhlitaan äitien- ja isienpäivää ja ostetaan toisillemme lahjat. Tietenkin lapset isompina sitten tekevät itse noita tarhassa ja koulussa mutta musta on ihan mukavaa että sillonkin puoliso antais myös jotain koko perheen puolesta. Mun päähän ei kyllä mahu tuo että vaan omaa äitiään voi onnitella ja juhlistaa, miksei muka omaa puolisoaan ja yhteisten lasten äitiä? On muakin tänään muutkin tutut onnitelleet kuin vaan mies. Yrittäkää keskustella asiasta ja kerro että pahoitit mielesi ja että jatkossa toivot että voisitte juhlia koko perheen voimin näitä päiviä, musta se on hyvä esimerkki lapsillekin sitten kun vähän ovat kasvaneet ja jotain ymmärtävät. Toivottavasti pääsette yhteisymmärrykseen ja saat anteekspyynnön... onhan tässä myös vielä iltaa jälellä, ehkäpä keksitte vielä jotain mukavaa tekemistä ja mieskin pääsee näin hyvittään tekojaan. Tämä päivä on sulle itelle tärkeä ja se pitäis jo yksistään riittää sun miehelle syyksi olla pahoillaan kämmistään...

:hug:

Heidi ihana kuulla että teillä ollaan jo parempaan päin! :heart: Kyllä on kamalaa tuollanen lapsen sairastelu kun ei yhtään tiiä mikä vaivaa, toivottavasti saatte jotain vastauksia yksityiseltä.

Meillä äitienpäivää on vietetty ihan vaan kotosalla ollen. Aamulla mies teki meille aamupalaa ihan pitkän kaavan mukaan, eli munat ja pekonit oli myös kehissä. Sain nätin kortin sekä muumimukin ja suklaata :heart: Oon jo pitkään puhunu noista mukeista mutta mies on aina sanonu ettei meille osteta mitään muumi-juttuja... no nyt siis alettiin vihdoin noita keräämään :D Nyt katteltiin formuloita ja ajateltiin käydä vähän ajelulla kunhan tyttö tuosta herää päikkäreiltä. Illaks ois tarkotus vielä hakea noutoruokaa ja kattella tanssifinaalia =)

Painettiin myös Siljan jalanjälkiä pitkänmalliselle taulupohjalle, sellanen polku siitä tuli. Vielä ois kipsijauheet oottamassa, illalla pitäis laittaa vielä kämmenet ja jalat laatalle :D ja nuo kaikki on siis ihan pakko tehä just tänään :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja YOdottaja66:
Tosin - voihan se olla vaikeaa opettaa toiselle sellaista , mikä hälle ei ole luontaista - vaikkapa romantiikkaa. Jossain aprisuhdevinkki oppaassa (kato kato, mulla teoriaa hallussa , käytäntö ei ...) kait oli, että voi olla parempi alkaa vaan tekemään itse - eli lataat ukolles ilalla valmiiks että 'aamulla sytytät nää kynttilät tuolle tarjottimelle , ja pakkasesta paistat croissantit ja ja jne ..." - etkä jää oottaan josko itte älyäisi ...
Tietty ei niin romanttista , mutta ...
Uusimmassa Annassa (vaiko Me Naisissa9 on Tommy Helsstenin uusinta kamaa - haastattelu. Eli miksi nainen jättää hyvän miehen - siinä puhutaan kolmesta suhteen vaiheesta ...
Luepas ...

Ihan totta kyllä kirjoitat. Vaikea sitä on toista laittaa muottiin, johon hän ei sovi, ja tokihan mä olen alun alkaenkin tiennyt etten mitään casanovaa tai don juania tms ole ottanut, vaan aika jalat maassa tyypin. Eniten ärsyttää se, että tätä vääntöä näistä romanttisista eleistä ja juhlapäivistä on käyty aikansa... on vähän sellainen tää-ei-voi-olla-totta olo. Taustana siis, että herralta oli mennyt täysin ohi, että tuoreelle vaimolle kuuluisi ostaa huomenlahja (joo, mulla oli kyllä oikeen viimisen päälle mietityt paketit), ja että meidän kaveripiirissä tuoreelle äidille on tupattu ostamaan sormus (sain tosin loppujen lopuksi) ja esim. yksi syntymäpäivä vielä köyhinä opiskeluaikoinamme, kun menimme ulos syömään, niin minä päivänsankarina päädyin maksamaan laskun, kun miehellä ei ollut rahaa... (oliko pakko mennä syömään ulos???) (Täytyy nyt sitten samalla antaa krediittiäkin eli olen kyllä saanut yllätys Pariisin-matkan ja kukkia aiheeseen jne.)

Herra siis äsken kysymään, että "sori että joudun kysymään, mutta mikä on vialla" (sinänsä sympaattista tuokin, että tajuaa, että hänen pitäisi kai tietää, mikä on viella). Ei tullut joo rakentavaa keskustelua siitä :D . No nytpä tietää mikä on vialla. Kuten tiipii sanoi, niin vielä on ilta aikaa paikata. Suuresti epäilen :| .

Pointtina siis tässä kaikessa, että aina vaan toivon, että ne eleet tulisivat spontaanisti eikä niin, että pyydän: "osta minulle tänään kukkia"...
Usein sanotaan, että toista ei voi parisuhteessa kauheasti muuttaa, itseään kylläkin... tässä olisi kyllä mun miehelle se itsensä muuttamisen paikka. Ja painotan vielä, että mä en odota serenadeja, rakkausrunoja, timantteja (paitsi joskus ;) ), vaan jotain vaaleanpunaista arjen keskelle... Onko liikaa vaadittu.

Täytyypä lukasta tuo lehtijuttu, jonka YOdottaja mainitsi. Kuulostaa kiinnostavalta.

Eli Oikein Hyvää Äitienpäivää!!!

Kuulostaapa tosi surulliselta tuo Keijun kohtalo :'( Ei sitä voi kun ihmetellä miten nuo miehet joskus on ajattelemattomia... Sammakko Suurisuu ei voisi pitää suutaan kiinni tuommoista kohdatessaan :ashamed:

Meillä äitienpäivän vietto on mennyt jo tutun kaavan mukaan; mies leipoo kakun, Santeri tekee lahjan, mamma saa nukkua niin pitkään kun haluaa (ja esim. tänään tulin puoli 12 makkarista niin komento kuului takasin...). Yhteistuumin mies ja Santeri ovat tehneet voileivät, keittäneet kahvin ja teen ja koristelleet pöydän. Yleensä pöydällä on vielä kimppu tuoreita kukkia, mutt anyt Silja oli pakittanut puuronsyönnissä sen verran, että kukkien hommaus oli jääny haaveeksi... Mutta mukava siis oli taa sherätä tähän päivään, ja ennen kaikkea, kakku oli erittäin hyvää :p :D

Nyt syömään, moussaka on valmista :p

shenda:kyllä ne hampit sieltä tulee =)
meillä tuo poikanen osaa istuu jos vaan tuetaan...
hakeutuu konttausasentoon,mutta napa ei irtoa maasta(ja se kiukuttaa)
kannattelee käsillä yläkroppaa ja kuikuilee kovasti.
ei ryömi vielä.

täällä ei oo ollu hyvä ilma,tihkuttanut vettä.
aika härdelli päivähän se tänää oli,mummulasta toiseen.
mutta kyllä sai syödä hyvin:p
ja kakkua oikein kunnolla :whistle:

ja vielä tästä palstasta:mullakin tietty välillä pikku morkkis että vois enemmän touhuta pojan kaa jne.
mut te ootte jo iso osa mun elämää!!
teille voi kertoo murheet,ilot ja kysellä neuvoja.
ja eihän tää nyt paljon päivästä aikaa vie....
eli jatketaa vaa samaan malliin,eiks joo:D

:wave:

Hyvää äitienpäivän iltaa :D

yhtä härdelliä ollu koko viikonloppu ja nyt oon ihan rikki poikki :o
En nyt jaksa ees lukee kaikkee mitä ootte kirjotellu :ashamed:

Mut sitä piti sanoo,että täällä myös yksi jota ei muistettu äitienpäivänä :o
Tai oli tuo ukko siivonnut kämpän,kun bileiden jäljiltä hiukka sekasta oli ja kuulemma oli tarkotus tehä mulle aamiainen,mut ei kerenny kun mä jo heräsin.
Tohtori oli saanut aika mojovat lahjat :whistle: :)

Nyt nukkumaan |O |O |O

voi että sieppaa keijun puolesta
c002.gif

tohtori saanut ihania lahjoja,Vau!! =)

ja heidi&annika olleet tänään mielessä,onneksi nyt tyttönen paremmassa kunnossa!

ILOISTA ÄITIENPÄIVÄÄ KAIKILLE!!

Kiitos
tipii junamatkustelu "vinkeistä"

Meillä alko äitienpäivä niin että kun olin toivonut että saan nukkua aamulla pitkään ja saan aamupalan sänkyyn niin siinä kävi sitten niin että en todellakaan saanut nukkua pitkään (6.30 ylös) mies raahautu väsyneenä tekemään miule aamupalaa niin EI OLLUT KAHVIA (-ei lähe aamu käyntiin) ja mies ei jaksanut kakkua väsätä.Noh,kai tuokin on hyvä ele sitten että yritti edes |O Sitten aattelin että saisin köllötellä kotihommista koko päivän,ni ei pyykkivuori valtava ja tiskit tursuu.Ukko makaa ku lahna ja mie siinä pyykkään ja tiskejä laitan..eikä ees sanonu mitään ku sanoin että miun se kuuluis maata tänään ku lahna. |O No jaa..kyl vaan harmittaa,tai ehkä ylireagoin?

Shenda Mintulla ei ole yhtään hammasta :D Ei ollut Annillakaan vielä tässä iässä, ja voin vannoa että nyt löytyy kaikki kun ikää 3½ :)

Milla-Maria
niin jatketaan! Koukussa olen minäkin, mutta mihis tän vaihtais, huumeisiin? :saint:

Keiju onpa harmi juttu että pahoitit mielesi :( Äijät on joskus niin puupäitä... mieti kuinka vähällä sitä pääsisi että sais pidettyä vaimon tyytyväisenä... vaan ei! Ei mee jakeluun :o :D Toivotaan että saatte asian puhuttua.

Meillä aamulla syötiin syntisen hyvää Britakakkua ja lahjaksi sain marsipaanisuklaasydän konvehteja kortilla :heart: Ovat mun herkkua. Onhan se kiva että oli muistanut vaikken itse ois välittänyt kummemmin. Kai koulutus on silti mennyt perille, varmaan aatteli että tää on joku testi kun annoin nukkua ja itse halusin kakun tehdä ;) Iltapäivä oltiin iso-mummolla ja ilta Annin kanssa katsomassa Citydancen SM-osallistujien esitykset. Mukava päivä siis :) Nyt soffalle kera marsipaanisydämien :)

Tuli sitten jokseenkin moneen kertaan tuo mun kännystä laittama viesti :headwall:
No poistinpa nuo ylimääräset sitten, matkalta anopilta kotiin kun oltiin tulossa niin pikaseen päätin toivotella äitienpäivät kun en tiennyt ehdinkö koneelle ennen yötä.. :whistle:
Lukemaan en vielä ehtiny, mutta sitten myöhemmin luen ja kommentoin vallan :D

Täällä ollaan häät juhlittu ja nyt sitten nautitaan elämästä rouvana :D
Kivat ja ihanat juhlat oli, vaikkakin oli tosiaan pienet ja meillä kotona, mutta ah sitä sotkun määrää joka oli aamulla siivottavana :whistle: :kieh:

Mutta nyt meen kylvettämään tuon meijän rakkauspakkauksen että päästään tässäkin illassa joskus etiäpäin.
Palataan astialle :D

Hyvää äitienpäivää ihanaiset! :flower: :hug:
Ja ROUVA PUPULLE valtavasti onnea!

Meikä oli eilen tos paikallises käymäs tytsyjen kans kattoos yhtä bändiä. Ihan hyvä oli ja olin ajois kotona ku piti aamulla uimaan. Muutaman sidukan join mutta just sopivasti! Sain ukoilta vohluraudat(oma lehmä ojas ;) ) ja sitte iiiison kukka-amppelin. No tänään oltii tosiaan vauvauinnis ja sitte sukuloitiin ukon äitillä ja mun mummalla(sielä oli kans mun porukat). Siunauskappelille vien vielä mummulle kukan ku se on sielä vielä. Hautajaiset olis ens la. Mun on tarkotus lähtee Tatun kans Helsinkiin ja Espooseen ukon siskon(Tatun kummien) perheen luo, hänki siis mammalomalla. Tiistaina pitäis siis mennä ja torstaina pois. Haluan vähä selvittää päätä tästä jutusta ennen hautajaisia ja sinne on hjaasteltu useita kertoja. Junalla siis meinataan matkustaa.

Nii ja kiitti saunomisvastauksista! Kiva lukee =)

:hug: Kaikille sairastelijoille ja ukkoihin tympääntyneille. Meillä välillä melko seesteistä :saint: Kotitöistä aina räkytään mutta nyt ollaa tehty semmonen sopismus että nyt ku oon lomalla ja jos ei oo mitää erikoista ohjelmaa niin hoidan pääasias kodin ja pyydän sitte ne mihin haluun apua(ukko ei siis ota itteensä ku sitä käskee SIINÄ ASIAS ). Se sitte hoitaa iltasin Tatun melkeimpä kokonaan että oon saanu lukee/tehä koulujuttuja/käydä mummua kattoos/istua kahvilla tyttöjen kans/urheilla/levätä/olla koneella :saint: Nyt toimii ihan jees. Katotaan sitte taas ku työt alkaa että kuka tekee mitäki...

pupulle onnea rouvan tittelistä :heart:

joo toi ukko on sellanen et se ostelee aina vaik mitä lahjoja,ihan kiva mut en mä noin paljoo tartteis :laugh: parhain lahja oli se kun nukutin anskan äsken niin nukahti pitkästä aikaa syliin kun vellin juotin,siinä se sylissä nukkui sen ajan ku katoin sitä petteri summasen ohjelmaa,enkä millään ois raskinu nostaa sänkyyn,on niin ihanaa kun se kerranki nukkuu sylissä,kun on jo niiiiiiin iso mies :heart:

suu on ollu kivuton tässä muutaman tunnin,ihanaa..tuntuu melko luksukselta kun voi puhua normaalisti..toivottavasti ei huomenna ois enää niin kipee..

huomenna ukon isä lähtee sinne saksaan sitä motskaria hakemaan meille ja me mennään ostamaan ajo puvut :D
koneella istumisesta
meillä ukko ei varmaan uskaltais sanoo et oon liikaa koneella..päivisin hoidan pojan,koirat ja kodin,teen ruuat jne. ja iltaisin isi haluu olla pojan kanssa..ja toiseks se,että kun mulla oli se masennus niin te olitte mulle tuki ja turva,ja sen toi ukkokki tietää,joten ihan mielellään se antaa mun lärpätellä täällä kun mun olokin on ollu jo tovin ihan normaali..
ja tosiaan niin kuin moni on jo maininnutkin niin ootte te mulle jo ihan ku tavan ystävät,vaikkei koskaan oo tavattu

tän päivän unohtamisesta
minä vetäisisin ainaki hirmuset herneet nenuun jos ukko ois unohtanu..kyllä mulla on aina ollu se käsitys että kyllä sitä omaakin naista huomioidaan äitienpäivänä,siis sehän on ÄITIENpäivä,ei erikseen oman äidinpäivä..
:hug: unohdetuille,mä annan teille :flower: ja sanon *hyvää äitienpäivää* :heart:

Ei muuten meijänkään ukko mitenkään muistanu :kieh: pikkasen olin kyllä oottanu et edes jotain järkänny mut ei..pikkasen paha mieli kyllä jäi koko päivästä.. aamupalan sentään laitto mut sekin oli iisi homma kun oli eilisistä juhlista jääny valmiix voideltuja munavoipiirakoita ja täytekakkua..siinä vaan lato ne pöytään. ja en todellakaan saanu huilia koko päivänä ukko nimittäin lähti kavereiden kanssa skeittaamaan.. nyt se saakeli ihmettelee sit miks oon pahalla päällä... kyllä on niin juntteja jotkuu ukot!

super isot halit niille kenen mies ei muistanu millään tapaa :hug:

Mulle tuotiin aamulla tarjottimella kakku kahvit sänkyyn =) ja päivällä käytiin koko perheellä ravintolassa syömässä.

Halit niille kenen mies ei muistanut :hug: Minun mies onneksi muisti, olisin varmaan muuten ollut tsi allapäin ja varsinkin kun itselle se ensimmäinen :ashamed:

HYVÄÄ ÄISKÄNPÄIVÄÄ KAIKILLE MAMMOILLE!!!! :flower: :hug: :hug: :hug: :heart:

Nopsaa selailin juttuja läpi, Heidi tuliko Annikalle siis "kouristuskohtaus" kans...meillä kun tuo Peetu on saanu kuumekouristuksia n.1v asti.Ne on ihan kamalia....ja mä vielä yksinäni olin kun ensimmäisen kerran tuli ja ite kyl tärisin ja vapisin niin paljon sen jälkeen..hyi...ja vieläkin niitä Peetulle tulee.Siitä lähtien oon heti alkanu lämpöö laskeen kun on vähänkin alkanu nouseen.

Ja ette arvaa mitä meille kävi perjantaina...Peetu pomppi seisomalaudalla niin koko hemmetin kärryt kippas ympäri... :o ja Pessi siis kyydissä... päälteen tippu vaunuista kun ei ollu kiinni.Onneks sattu hoitolaukku ja mun takki alle,ei käyny siis mitään.Vähän vaan Pessi pelästy.Peetu vissiin enemmän ja mä meinasin sydärin saada... Onneks oli kaveri mukana kun mä kauppakeskuksessa ravasin vaan ympyrää Pessi sylissä kun pelästyin niin paljon.Itkukin kyl tuli...ja Peetu raukka oli niin kauhuissaan. Nyt jäi seisomalauta nurkkaan... ja vaunuista en kyl irrota enään jos Pessi kyydissä.

Me ollaan vierailtu koko v-loppu.La oltiin Pessin mummolla,oli oikein kiva reissu.Peetu touhus pihalla koko päivän ja oli kyl kiva kun pojat yhessä nautti oikein Pessin isän seurasta. Sit tuli mulle niin paha mieli kun Peetu kysy et voisko Pessin isi olla munkin isi... :'( voi että mulle tuli taas niin paha mieli Peetun puolesta... :'( :'( äitin mussukka...
Pojat menee sit Pessin mummolle heinäkuussa v-lopuks kun on ne mun kaverin häät.Ja muutenkin tullaan varmaan sielä kesällä aikaa viettään.

Nyt unille..meni taas juttu vähän sekavaks... :laugh:

:heart: Hyvää äitienpäiväiltaa vielä kaikille! :heart:

Eilinen ilta meni Krisun syntsäjuhlissa, joista sitten kävin vielä parilla paikallisessa :D Sain nukkua puoli yhteen asti :o :D Kahvit keitin itse niinkuin yleensäkin :D Mies toivotti hyvät äitienpäivät sanallisesti,mutta mua se ei haitannut etten mitään lahoja saanut. En sillai edes välitä saada, mies on mua lahjonut ihan kauheesti jo tähän mennessä meidän suhteen aikana. :) Mun poika oli värkännyt ihana kukkaruukun missä luki hänen käsialallaan maalattuna ÄITI ja ruukussa oli kasvamassa persilja :D

Meillä joskus mies sanoo siitä että istun illalla koneella,mutta mä en jaksa katsoa niitä ohjelmia mitä se katsoo, enkä muutenkaan katso telkkaria kovinkaan paljon. Kyllä me sitten yhdessä syödään iltapalaa, saunotaan tehdään illalla pihahommia jne. ettei nyt aina tule täällä istuttua kuitenkaan. :whistle:

Meillä on nyt neitokainen oikea elosalama. Ryömii kovaa vauhtia ja välillä kierähtää pari kertaa ja taas ryömii, ihan kuin joku sissi :D tänään nousi muutaman kerran konttausasentoon ja yritti ottaa jo eteenkin päin. Joka paikkaan menee. Koirankupit koluaa, avaa jääkaapin polkimesta, nappaa kaiken mikä tulee eteen :kieh: Yöt menee vaihtelevasti. Uusin yöllinen juttu on ryömiminen sängyssä, perskule että menee välillä hermot sen kanssa! :/
Suostuu taas syömään puuroakin ja joitain marjasoseita. Teki tuossa pariksi viikoksi melkein stopin pikkuhiljaa kaikille hedelmä, marjasoseille, puuroille ja kaikille muille velleille paitsi pepovellille :o Olisi vaan syönyt pelkkiä liha ja kasvis soseita ja juonut maitoa ja pepovelliä. No nyt tänään ainakin maistui puolukkainen puuro naikkoselle ja eilen meni myös banskupersikkasosetta. Kai se sitten on niin että pieni rekkanaisen alku syö kohta makkaraperunoita vaan..?? :D

Nyt taidan kömpiä nukkumaan..Öitä kaikille! :wave:

yksäiti hui kamala,onneks ei käyny kuinkaan :hug: ja voi tuota peetun isi hommaa :'(

meikäläiselle tais rantautua ruokamyrkytys..huono olo ollu jo jonku aikaa ja sit äsken mahassa mourahti ja piti vessassa tovi istua..äitikin valitteli et maha on sekasi,ja samassa paikassa syötiin tänään :$

Yhteistyössä