2008 vai 2009 äitiyspakkaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kata
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En tiedä, mutta mä ainakin haluaisin lapselleni aina "oikean" vuoden pakkauksen, eli tänä vuonna syntyneelle toivoisin saavani vuoden 2009 pakkauksen jne. riippumatta pakkauksen yksittäisistä vaatteista. Mieleisiään vaatekappaleita muista pakkauksista voi ostaa kirrpparilla ja jos omasta pakkauksesta jotain niin ällöä löytyy, ettei sitä käyttää voi, niin eiköhän sillekin kirparilla uusi omistaja löydy.

Mä haluaisin sen 2009 pakkauksen! Huomenna on neuvola ja saan paperit, kuudes kuukausi alkoi just. Mutta jos odottelen vaikka toukokuun loppuun ennen kuin laitan sen hakemuksen niin ehkä saisin sen uuden? LA on elokuun puolivälissä.

Alkuperäinen kirjoittaja mum84:
Toivotaan että minä saan tämän vuoden pakkauksen. Ensi viikolla saan lapun jolla voin hakea, kai sillä jo pitäisi tulla se uusi pakkaus? :/

No eihän sun oo pakko heti laittaa sitä hakemusta. Odottelet muutaman viikon, niin saat varmuudella uuden pakkauksen :)

Toivotaan että minä saan tämän vuoden pakkauksen. Ensi viikolla saan lapun jolla voin hakea, kai sillä jo pitäisi tulla se uusi pakkaus? :/

Eihän sitä hakemusta ole vielä pakko laittaa. Odottelet ihan rauhassa muutaman viikon niin saat takuuvarmasti uuden, äitiysavustusta pitää hakea viimeistään 2kk ennen laskettua päivää.

Alkuperäinen kirjoittaja Rähmäkäpälä:

Eihän sitä hakemusta ole vielä pakko laittaa. Odottelet ihan rauhassa muutaman viikon niin saat takuuvarmasti uuden, äitiysavustusta pitää hakea viimeistään 2kk ennen laskettua päivää.

No mä ajattelin myös että tarttee varmaan vähän pantata.

NO jos joku joka sais vielä vanhan ja haluis se uuden niin mä voisin mielellään vaihtaa =)
Mä tosin saan sen pakkauksen vasta kesä heinäkuussa...

Mä en tykänny siitä uudesta yhtään ainakaan niissä kuvissa.

Täällä kans odotellaan mielenkiinnolla kumpi tulee, parinviikon sisään pitäis tulla toissapäivänä tulleen päätöksen mukaan. Joko tulee uusi? Onko kenellekään tullut?

Itse haluaisin sen uuden pakkauksen, joten minuakin kiinnostaa.... pakkaus pitäisi olla tulossa jo Kelan päätöksen mukaan. Mitä pakkauksia siis ovat lähipäivinä jakaneet?

Yhteistyössä