V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voisinko saada apuja?
1.5.
vasemmalla kul 11 mikä se on luokittelultaan
alhaalla kuor 16 liittyy vaatteisiin
2.3.
alhaalla ka 6
(ei oo sitä vieressä olevaa 9) Edit: tajusin itse vasta miten pääsee tuohon ka, joten ei ole tätäkään.
2.5.
vasemmalla ke - 8 - le ilmeisesti 2,4 ruutu kyseessä, miten näitä tehdään, tämä voisi olla vaikka harrastus tai joku kurssi.
4.4.
alhaalla mu - 5 - 8 - la tää oli hauska, se 8 on se kun mennään la:lla edes takas vaikka naapurimaahan. Ja siellä monet saa aikaiseksi itselleen tällaisen mu:n huvituksella.
4.5.
ylhäällä nä - 8 minkälaisesta maailmasta on kyse, yleistermi tällasille leffoille
keskellä ryö - 14 - 8+6 - ka
ja sitten puuttuisi myös se jo kysytty 5.4. la - 6+6 - lo Edit: tätä ei tosiaan ole
1.1
oikealaita rum 4,8 sen pitäisi olla 2,2,8
hel-syd 5,10 iskuryhmän komentaja tuossa ohjelmassa
Löytyy ihan sieltä wikin sivulta pääsanan aiheesta.5.4
pääsanasta oikealle 4,8
Tämä on Ruudun 2.3 las, siis se akvaariokalaSiis ruudun 2.3 lok-lai välinen 6,6? Kaksi sanaa? Mitä mä en tajua?
Yläriviltä puuttu vielä
1.1 Oikeassa yläkulmassa Hel 7 Ank 6, pääsanasta 4 adjektiivi ei ole vanha
1.2 pääsanasta 4 oikealla ja siitä 7-2-10 Free (ei löydy biisiä eikä bändiä) vaikea oli tosiaan löytää biisiä, koska sekin on väärin numeroitu, oikea pitäisi olla 7,10
1.5 pääsanasta oikealle alaviistoon vastassa M.S. (oletan, että genre?, mutta ei kyllä osu oikea)oletat oikein, on wikin laatikossa ja oikessa yläkulmassa Sii 7
Kiitos edellisistä
1.1 jäi vielä puuttumaan Uus-Ank 6 en tiedä miten liittyy ank, mutta on siis vaan yksi uus... kaupunki
2.2 oikeassa ylänurkassa His 8 --- 8-7 Her missä (millä ajalla ja missä) tämä sankari vaikutti
2.4 Kek-Lei 8 ja Rui-Hei 8 festari
Itse sain verbin puhtaalla arvauksella ja sain sen ketjun auki siitä, mutta on yhteys1.2 verbi yläoikealle 6
1.3 ylhäällä kak 5,8
- ehkä näiden välillä on joku yhteys, ainakin verbi on muuten vaikea arvata.