Manzu Olipas kurja uni

Mutta muista, että unet tulevat yleensä alitajunnasta, eli sullakin vissiin aikamoinen pelko persiissä menettämisestä. Hus tuollaiset unet ja rennompaa olotilaa sinulle :heart:
SiSa hienosti vahvistunut viivat!! Ja juu, tiedän, että sulla näytti samaa :ashamed: Mutta kun mulla piti nousta nopeesti toi hormooni...
Tosin, pieni huomion arvoinen seikka tässä on se, että näyte on 5h pidätyksellä ja yöllä en voinut olla juomatta sillon kun kävin kolmen jälkeen vessassa... Ja kun ov:ta bongasin, että katoin aina, että oli väh. 4h pidätystä, mutta yöllä join, oli aamunäyte aina tosi laimee. Nyt mitä olen noita aikasempia r-testejä tehnyt, ei ole aikasemmin tarvinnut yöllä nousta vessaan ja juomaan, kun uni on vienyt voiton näiltä vaihtoehdoilta...
Ja mä kanssa noita ov-testejä käytän loppuun, niin eilen oli kanssa tollaset viivat kun sulla

On se kiva edes joskus saada ov testiinkin kunnon viivat
skorpioni Noi sijaiset on niin :kieh: Mä kerran kävin vaihteeks verikokeessa tota raskaushormoonia mittaamassa epäselvien viivojen vuoksi, ja kun tulosta soittelin, siellä oli sijainen, joka sitten kyseli että "ai missä olen käynyt, jaa, no ootas mä katson sen. Jaa, täällä on tällanen tulos, tiedätkö sinä mitä se tarkoittaa, minä selvitän ja soitan sinulle hetken päästä"
olin vaan että aijaa just joo...
Ja mä tiedän myös että noi "valemenkat" on aika yleisiä ja mä tiedän myös sen, että joka kolmannella raskaana olevalla naisella on jonkunnäköstä vuotoa. Tää vaan on niin shokki, kun ei esikoisesta mulla ollut yhtään näin runsasta, ja sitten kun taustat tietäen tää vuoto osuu just tähän kohille, niin voi voi

Mutta mä yritän itseäni tyynnyttää tässä, että niin kauan ei ole toivo menetetty, kun vuoto on oikeesti valkkariin sekottunutta, eikä kummosia kipuja tule (ne puuttuu kokonaan muutamia ajoittaisia juilintoja lukuunottamatta ).
Kysymys Eikös sen hormoonin pitäis tuplaantua jokatoinen päivä? Eli kun kävin tänään labrassa, kannattaako mun mennä jo keskiviikkona uudelleen, ja soitella sitten iltapäivällä tuloksia? Kun neuvolatäti ei sanonut muuta kuin ettei ihan joka päivä kannata käydä...
Kristen ja Tirpana 4+1 (toivottavasti)