Juu, flunssaa pukkaa...
Aika hyvin arvasin. Juohan lämmintä ja huilaa, asperiinikin vois olla paikallaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Juu, flunssaa pukkaa...
no, ku se ettei täällä kukaan halua jutella... :ashamed:
antaa sitten olla... : /
onneksi ei ole... Mikäs sinua itkettää?
haluaisin tietää millanen tää persoona Jokkeri oikein on...ensin joku aika sitten sun ketjut jäi mieleen siitä että niissä syytettiin huomionhakusuudesta,ja mä olin sun puolesta harmissani.mutta mä oon havainnut että ainakaan mun lukemissa ketjuissa sua ei näy,vain näissä omissa. ja kiva varmasti jutella jos vaan jertoo mikä painaa tai mietityttää,vaai?![]()
mä oon vaan nähny ketjuja; "kysy jotain",sit alottaja ei edes vastaa kysymyksiin,valokuvapino ( joka toinen päivä uus alotus ) tai "mitäs kuuluu" ja sitten ei kuitenkaan keskustele omissa aloituksissaan :xmas::O sangen omalaatuinen tapaus mun mielestä..
mä oon vaan nähny ketjuja; "kysy jotain",sit alottaja ei edes vastaa kysymyksiin,valokuvapino ( joka toinen päivä uus alotus ) tai "mitäs kuuluu" ja sitten ei kuitenkaan keskustele omissa aloituksissaan :xmas::O sangen omalaatuinen tapaus mun mielestä..
Mutta oikeasti olen hyvin onnellinen. On ihana vaimo ja aivan ihana tytär :xmas:
Juu, omituinen olen... Mutta oikeasti olen hyvin onnellinen. On ihana vaimo ja aivan ihana tytär :xmas: