:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Pelkuri"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Pelkuri"

Vieras
En tiedä miksi tänne nyt kirjoitan.. Kai toivon saavani rohkaisuja tai mielipiteitä.. Olen seurustellut mieheni kanssa noin 9kk ja olemme molemmat nuoria. (itse 20 ja mies 22)! Minulla ennestään jo yksi lapsi, mies suhtautuu hyvin. Poikani on vuoden ikäinen ja periaatteessa asumme jo yhdessä (Mies ei kirjoilla mutta on kuitenkin ollut kokoajan luonani ja kutsuu kodiksi).
Tulin raskaaksi joulukuun alussa ja sain keskenmenon tammikuun alussa. (tämä oli mielestämme hyvä asia sillä olisin muuten mennyt raskauden keskeytykseen) Nyt pari päivää sitten tein raskaustestin kun ei kuukautiset ole alkaneet vieläkään: testi oli positiivinen. (Ei voi olla edellisestä keskeytyneestä raskaudesta, sillä tein keskenmenon jälkeen testin joka oli nega) Nyt siis olen taas raskaana ja en tiedä mitä tehdä.. Abortti tuntunut aina hirveeltä.. eli en ilomielin haluais sitä tehdä :C Toivon salaa että tulis uus keskenmeno, vaikka kauheelta kuullostaakin.. En tiedä onko musta 2 lapsen äidiksi vielä tässä iässä. Mies ei siis ole halunnut missään vaiheessa lasta.. Käytettiin ehkäsyäkin mut näköjään on pettäneet kun näin kävi taas. Kuitenkin mieheni sanoi että haluaa auttaa mitä nyt ikinä päätänkään asian suhteen. Eli ei ole jättämässä kuitenkaan jos nyt lapsen pitäisinkin.. Silti epäilen et voiko mies enää musta välittää tosissaan jos teen sille "paskat" ja pidän lapsen vaikka mies kertonut ettei HALUA lasta!??

Kertomuksesi perusteella on selvä ratkaisu pistellä keskeytykset ja sitten hommaatte lapsen kun olette valmiita, jos joskus siltä tuntuu, vaikkei se tietenkään kivalta tunnu mutta on fiksu ratkaisu kun molemmat ovat tuota mieltä. Sitten tuplaehkäisyt tästä eteenpäin (kondomi+pillerit tms).

Niin mutta jos ei itsestäkän tunnu toisen lapsen hankkiminen hyvältä tässä kohtaa. Joten ei kannata kaivaa itselleen kuoppaa, kyllä lääkäri hoitaa ongelman ja sen jälkeen tarkkuutta ehkäisyhommissa.

Ihan oikeesti, kannattaa miettiä TOSI tarkkaan haluatko uudestaan aloittaa raskaus ajan, vauva ajan ja sitten se uhmis pyörii siinä.. Oot vielä nuori, ja jos kerta epäröit, ei kannata lasta pitää..

Yhteistyössä