Muita jotka ovat salaa vauvakuumeessa? Ihan kamala tilanne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kamalaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kamalaa

Vieras
Miehen kanssa alussa jo puhuttiin, ettei tehdä yhteisiä lapsia, koska molemmilla on jo kouluikäiset lapset, miehellä useampikin.

Tiedän, että mieheni mielestä jos haluan lapsen ja hän ei sitä minulle halua antaa, niin minun pitäisi etsiä toinen mies jotta saan sen lapsen. Mutta itse taas en halua lasta jos en saa sitä mieheni kanssa, en siis todellakaan halua erota miehestäni jotta voisin saada vielä yhden lapsen (minulla on siis jo 2)

Salaa tässä nyt sitten vauvakuumeilen ja salaa joka kuukausi toivon, että menkat eivät alkaisi. Jos raskaaks tulisin, niin tiedän että mies olisi ihan täysillä mukana. Ei jättäisi minua.

En todellakaan voi tästä kuumeesta kertoa miehelle, koska hän tosiaan haluaa minun onneani ja saattaisi jopa jättää minut, jotta saan sen lapsen jonkun toisen kanssa.

Mietippä nyt ihan tarkkaan kumpi on sulle tärkeempi: lapsi vai nykyinen parisuhde, ja toimi sen mukaan. Tai sitten viettelet ukkosi niin hyviin meinikeihin ettei välitä ehkäisystä ;)

Minäkin kuumeilen salaa..Tosin mies tietää tästä,ja kuumeilee itsekin.
Lähipiirissä kukaan ei tiedä.

Meillä on jo useampi lapsi, ja viimeisin synnytys päättyi hätäsektioon ja lapsen kuolemaan :( Asiaa surraan edelleen, eikä uusi raskaus korvaa tätä lasta. Silti, kuumeillaan kovasti ja odotellaan että menee se lääkärin määräämä vuosi että saadaan alkaa taas yrittämään..
Sukulaisilta yritetään salata mahd. kauan...Meidän suurperheemme tuntuu häiritsevän useita sukulaisia..

Mikä vuosi pitäisi odottaa...? Ei minulle sanottu mitää sellaista hätäsektion jälkeen. Tai sanoi neuvolan lääkäri, mutta kun asiaa häneltä penäsin, niin sanoi lopulta, että itseasiassa hän ei tiedä pitääkö hätäsektion jälkeen odottaa, että sen vuoden hän sanoo kaikille, jotta keho ja mieli saa vähän "toipua" ja pienin olla pieni.

He heh.... minulla hätäsektio ykkösen ja hätäsektio kakkosen välissä tasan 54.5 vk , eli vähän yli vuosi.

Raskauduin muutama kuukausi ekan hätäsektion jälkeen ...... ja kukaan ei sanonut mitään ....

Kun on useita raskauksia jo takana,ja yksi sektio...Kohtu venynyt?
Pääsen vielä kuitenkin äitipolille keskustelemaan asiasta.
Mutta oikein sydämessä tuntui kun sanotte ettei tarvitsisi välttämättä odottaa niin kauaa..... <3 Tämä on ihan kauheaa..