20v eteenpäin, millainen on "tilanteesi"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja napsunipsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

napsunipsu

Vieras
eli minkä ikäinen olet (mies?),lapset?
onko "toivotut/haavelapset" syntyneet? lastenlapsia?
lemmikkejä? työ? sun muuta :D

noh.. ite tottakai muutaman kerran lotossa voittanut ja asun jossain palatsissa, tai oikeestaan monessa sellaisessa, ympäri maailmaa :whistle:

no ei...palataanpas nyt todellisuuteen :D
Minä 50v ja mies 52v, lapset 28v,26v ja 21v. (+ vois olla vaikkapa kaks lasta)
lemmikit todennäköisesti silloin jo kuolleet, mutta luultavasti koiran hankimme vielä. Eletään mukavaa rentoa elämää. Haaveena on,että muutettais pois kaupungista, eli jossain maalla sitten =)

Minä 55 ja mies 59v. Lapset lentäneet pesästä jo aikapäiviä sitten (27v ja 35v). Lapsenlapsiakin toivottavasti on jo muutama.
Töissä käydään, toivottavasti jotenkin osa-aikaisesti (tuurailisin vain työntekijöitäni). Mökki oltas hankittu, matkusteltas ja sitärataa =)

20 vuoden kuluttua olen 48 vuotias, mies on 53 , esikoiseni on 28, tyttäret 24 ja 21v, poika 20 v. eli toivottavasti olen jo mummikin :)
talolainaa on enää vain vuosi jäljellä ja me ollaan isukin kanssa toivottavasti nähty vähän maailmaakin. :)

Minä toivottavasti olen jo päättänyt olenko lintu vai kala, olen siis päättänyt mikä musta tulee isona :D

:D herranjeeestas, minä jo 48v ja mies 49v. muksut 29v,26v,23v,21v ja masukki olis sitte 19v. eli luultavasti olen mummikin jo:)
näin minun logiikalla :xmas: siinäpä sitten ois lapsoset, ei enemää, luulisin..

lemmikistä olen jo pitkään haaveillut, mies tosin on vastaan sitä, toivottavasti tuolloin olen jo saanut miehen mielen muutettua :saint: elikkäs koira ja kissa.

asutaan samoilla maisemilla ja näin.

Oho, hyvä et pystyy ajattelee 10v päähän. Mut... :D

Lapset 26v ja 23v eli toivon mukaan ammatit ja no lapsenlapsiakin. ;)
Mies ja mä yli 50v.
Nää kissat kuolleet, MUTTA uusia on tilalla, ehkä jotain rotukissoja jopa. :D

Työ...
Mä oon mun sivutyö- "opetushommissa" taatusti ja toivon mukaan jotain samantyylistä täyspäiväistä lisäks; oma firma tohon ammattiin liittyen TAI joku toimistohomma, mikä ei vaivaa vapaa-aikaa. :D

Mies... On EHKÄ samassa työssä kun nytkin ja ehkäpä samassa työpaikassakin.

Tää talo ottaa TILALLISESTI päähän, et saas nähdä mitä me sen suhteen tehdään.

Paikkana suht loistava.

:xmas:

Mä olen silloin 44v, mies on 41v. Poika 24v ja tyttö 22v. Toivottavasti on vielä muitakin... Saas nähdä ovatko siinä vaiheessa jo kyllästyneet kotinurkkiin ja muuttaneet omilleen. Jos vanhempien ja suvun esimerkkiä seuraavat niin sitten on jo lapsenlapsiakin :whistle: nykyinen koira tuskin niin vanhaksi elää, mutta mä olen taatusti ottanut lisää karvapalloja hoivattavaksi, niin monta kun miehen hermot kestää :D toivottavasti asutaan jossain luonnon lähellä, mutta tarpeeksi lähellä kaupunkia kuitenkin. Ja työpaikkoina meillä edes suunnilleen unelma-ammatit =)

Minä 50-v., mies 60-v., lapset 24- ja 21-v., toivottavasti lapset joko opiskelemassa/töissä ja jo pois kotoa muutaneet, lapsenlapsia ei välttämättä tarvisi vielä olla... Mies varmaan jo pois työelämästä, elelee metsävaroillansa ja minä vielä muutaman vuoden käyn töissä aikani kuluksi. Velaton talo ollut jo useamman vuoden ja molemmilla uudet autot, lapsilla vanhempien entiset...

minä oisin 44v ja toivottavasti oisin miehen löytänyt ja onnellisesti aviossa eleltäs jossain kivassa paikassa.
lapset luultavasti jo maailmalla, poika 24v ja tyttö 22v.

jahas, mitäs sitä muuta.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja napsunipsu:
eli minkä ikäinen olet (mies?),lapset?
onko "toivotut/haavelapset" syntyneet? lastenlapsia?
lemmikkejä? työ? sun muuta :D

Minä 48 ja mies 51 :D . Lapset sitten 26v, 25v, 23v, 21v ja nuorimmainen 19v :whistle: .

Toivottavasti töissä ja touhottamassa ensimmäistä lapsenlasta :saint: :D ja mieskin sopisi töissä olevan jossain, ja mieluusti järrrrrrrrrjettömän iso akvaario ja joku hirsimökki :whistle: ja jos sit pääsis reissaamaan Suomenmaatakin jossain vaiheessa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mutteri:
lapset aikuisia, minä kuollut

:o jestas tuota positiivista asennetta :o

Tää on mitä todennäköisintä, koska mulla on perussairauksia ja lisäksi välillä itsetuhoisia ajatuksia.

no sinuna en sit ajattelis elämää 20 vuoden päähän vaan ihan tähän päivään, tarttuisin puhelimeen ja hankkisin apua :hug:

lapset aikuisia, minä kuollut

:o jestas tuota positiivista asennetta :o

Tää on mitä todennäköisintä, koska mulla on perussairauksia ja lisäksi välillä itsetuhoisia ajatuksia.

no sinuna en sit ajattelis elämää 20 vuoden päähän vaan ihan tähän päivään, tarttuisin puhelimeen ja hankkisin apua :hug:

Lääkkeet on jo.

Just ooon selvinnyt 60-vuotissynttäreistä ja odottelen eläkepäiviä. Poika on 22 ja iloinen opiskelijahunsvotti. Miehestä en tiedä, ollaan ehkä naimisissa vielä nykyisen kanssa tai sitten se on kierrätyksessä :whistle:

Kauhistus..Mä oon 45v. esikoinen 21v ja kuopus 20v..Muista lapsista en sano juuta enkä jaata..Toivottavasti lapsenlapsia ei viel oo, tai niin no.. :D

Toivottavasti olisi sama ukko vielä sillon, mutta jos sama meno jatkuu niin en voi siitäkään mitään varmaksi sanoo.. :(

20V ETEENPÄIN olen 51v.ja mieheni 53v
vanhiimmainen lapsista on 32v, ja nuorimmainen on 21v...siitä välilätä kaikki muut 5 lasta.... toivottavasti olis jo lastenlapsia....blokus

Olen 51-vuotias, teen mielenkiintoista päivätyötä. Mieheni on myös edennyt urallaan ja tienaa tosi hyvin. Olemme velattomia ja asumme kokonaan remontoidussa kämpässä, jossa voimme siis aloittaa remontoimisen alusta kun kertaalleen olemme päässeet loppuun. Tuhlaamme rahamme ulkomaanmatkailuun ja harrastuksiin. Lapsemme on 27-vuotias arkkitehti jonka hääjuhlia järjestämme, hän saa kylän isoimmat hääjuhlat vuosikymmeniin.. tai no toinen vaihtoehto tietysti on että tyttäreni on 27-vuotias ja naimisissa ja kahden lapsen äiti, kolmas tulossa ja minä hoidan lapsenlapsia aina kun omilta menoiltani ehdin..

Yhteistyössä