T
tommy120
Vieras
Hei olen 21v nuori mies. Olen miettinnyt pitkän aikaa,että onko minussa jonkinlainen vika kun minun tekee useasti mieli yksinolessani, saatan monta kertaa päivässä tyydyttää itseni. Nyt muutama kuukausi sitten löysin tyttöystävän, ihastuin heti ensisilmäyksellä tykkään hänestä tosi paljon. Seksielämämme ei kuitenkaan jostain syystä suju hyvin. Ajattelen kyllä paljon seksiä hänen kanssa, mutta minulle on tullut hirveent ns suorituspaineet, kaikki sujuu niin kauvan hyvin kun työnän sisään. Alle minuutti niin tulen. Nolottaa kauheasti tuon jälkeen, enkä osaa tehdä asialle yhtään mitään, ja sen jälkeen menee kaksi välillä kolmekin tuntia kun seisoo uudestaan. Tämä asia johti meidät eroon muutama viikko sitten. Olen pettynyt suuresti itseeni, en osaa tuottaa seksilläkään minkäänlaista iloa. Tämä asia on syönnyt kokonaan itsetuntoni. Minusta on harmillista kun on pieni ja en osaa tyydyttää naista. p.s olen kokeillut miehen kanssa ja silloin oloni on paljon itsevarmempi, mutta en halua semmosta enään ikinään se tuntu vaan niin väärältä.. Auttakaa joku