V
vieras
Vieras
Onko täällä semmosia, jotka ovat saaneet lapsen 22-vuotiaana? Nyt näyttäisi siltä, että olen raskaana (22v.) ja tunteet vaihtelee laidasta laitaan, välillä ihanaa ja välillä aivan kauheaa
Kai siitä selviää?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:minkälaisissa elämäntilanteissa olitte silloin 22v:nä ja alle, kun lapsenne saitte? Sinä/mies töissä, työttömänä, opiskelijana, oliko omaa autoa/taloa jne?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko täällä semmosia, jotka ovat saaneet lapsen 22-vuotiaana? Nyt näyttäisi siltä, että olen raskaana (22v.) ja tunteet vaihtelee laidasta laitaan, välillä ihanaa ja välillä aivan kauheaaKai siitä selviää?
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:minkälaisissa elämäntilanteissa olitte silloin 22v:nä ja alle, kun lapsenne saitte? Sinä/mies töissä, työttömänä, opiskelijana, oliko omaa autoa/taloa jne?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Niin onhan sitä nuorempiakin äitejä (enkä tarkoita sitä että se jotenkin iästä olisi kiinni) mutta välillä vaan tuntuu ettei siitä kuitenkaan mitään tule.. Tämä ei ollut ihan suunniteltu, mutta aborttiakaan emme halunneet! Pitkään ollaan jo seurusteltu ja muutenkin oltu omillamme, että kypsiä varmasti vanhemmuuteen.. mutta silti kauhistuttaa! Monet oman ikäiset viettää vielä villiä nuoruutta ja minä kasvatan mahaani. Ei sillä, että olisi enää moneen vuoteen menojalka vipattanut niinkuin joskus 18vuotiaana, mutta kuitenkin. Monet jotka ovat saaneet lapsen nuorena, sanoo että silloin sitä jaksoi hyvin olla lapsen kanssa. Itsestä kyllä tuntuu ihan toiselta
Onneksi tässä on vielä moooonta kuukautta aikaa sopeutua ajatukseen..