23 v kolmen lapsen yksinhuoltaja - miksi? (sis. linkin)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nostan hattua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nostan hattua

Vieras
http://www.iltalehti.fi/perhe/2009120310689775_pr.shtml

Jutussa sanotaan, että tämä espoolainen äiti on lasten ainoa biologinen vanhempi. Onko siis lasten isä kuollut vai mitä on tapahtunut? Aika hurjalta kuulostaa olla noin nuorena noin monen lapsen yksinhuoltaja.

Sitä en kyllä ymmärrä, kun jotkut tahallaan hankkiutuvat raskaaksi heti suhteen alkumetreillä, jotta saisivat pidettyä miehen itsellään ja kohta lapsia onkin monelle eri isälle. Tässä tapauksessa kyse ei kuitenkaan ole tästä.

Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
sanotaan kuitenkin myös lopussa että on ainoa "virallinen" vanhempi ja vastuu on "pääasiassa" hänen.. eli onko joku mies kumminkin kuvioissa?

Eikös tommosilla 2kymppisillä pimatsuilla aina.
Luulis tuon ikäsellä olevan muutakin tekemistä kuin olla kolmen lapsen äiti.

Eli jos on 23v ja on kolme lasta niin on joku kummajainen? Entäpä jos joku haluaa hankkia ne lapset ennen työuraa eikä sitten 40v mummona niin kuin moni nykyään tekee?

Voihan olla että hänen lasten isä on kuollut, tai sitten on pettänyt ja heitetty pihalle, tai lähtenyt lätkmään jne....Väkisinkö sitä pitää olla sellaisessa suhteessa sitten?

Ja tuo ap:n että lapsilla ripustaudutaan mieheen väite on kyllä aika lapsellinen ajatusmalli.
Ei taida kovin montaa tapausta olla että mies siihen olisi jäänyt vaikka lapsia olisi ollutkin jos suhteessa ongelmia.

Alkuperäinen kirjoittaja just:
Eli jos on 23v ja on kolme lasta niin on joku kummajainen? Entäpä jos joku haluaa hankkia ne lapset ennen työuraa eikä sitten 40v mummona niin kuin moni nykyään tekee?

Voihan olla että hänen lasten isä on kuollut, tai sitten on pettänyt ja heitetty pihalle, tai lähtenyt lätkmään jne....Väkisinkö sitä pitää olla sellaisessa suhteessa sitten?

Ja tuo ap:n että lapsilla ripustaudutaan mieheen väite on kyllä aika lapsellinen ajatusmalli.
Ei taida kovin montaa tapausta olla että mies siihen olisi jäänyt vaikka lapsia olisi ollutkin jos suhteessa ongelmia.

40v ei todellakaan ole vielä mummoikäinen, vaikka joillakin niitä lastenlapsiakin voi tuossa iässä olla =)

Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jestas, eihän 40v oo vielä mummoikä :o :laugh: T: 26v kolmen lapsen äitee

Sulle voi ollakin jos omasi tekevät lapsia samassa iässä kuin sinä.

No eipä se kuule haittaa. Tai voihan ne tehdä lapsia vasta yli 30v kuin omat vanhempani=) Mutta 40v ei todellakaan ole vielä mikään vanhus.

Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:

Sulle voi ollakin jos omasi tekevät lapsia samassa iässä kuin sinä.

No eipä se kuule haittaa. Tai voihan ne tehdä lapsia vasta yli 30v kuin omat vanhempani=) Mutta 40v ei todellakaan ole vielä mikään vanhus.

Ei kai tässä mitään vanhuudesta puhuttukaan, vaan siitä että 40v on mummoikä. Niinkuin se onkin. Munkin äitini oli 45v kun tuli mummoksi.

itte oon 27v ..ja neljälapsen äiti ..joista nuorin 2,4v ..eli kun oon 21v täyttäny ni mulla on jo kaxs ihanaa pirpanaa jaloissa pyöriny .Oon yh..ollut välissä myöskin .
En kyllä ois uskonu että 27 "suurperheen"äiti olen....mut onnellinen näin...:)

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:

No jos teet lapset siinä kahden kympin korvilla, ja omat lapsesi jatkavat samalla linjalla, niin tosiaankin olet neljäkymppisenä mummo! :laugh:

Timppa, Timppa jolla onkin housussa munien sijaan pimppa :laugh: Mee töihin!

?

Väite perustuu siihen, kun kuulin mieheltäni, että hänen työkaverinsa tyttöystävä ajattelee näin. Vastaavaan tapaukseen olen itsekin törmännyt. Ei siis ole mitenkään ainutlaatuista käyttäytymistä.

Sitä juuri ihmettelenkin, että mies ei varmasti lapsen takia jää suhteeseen, vaan päinvastoin saa jalat sen takia helposti alleen. En siis ymmärrä, miksi joku kuvittelee pitävänsä miehen itsellään hankkiutumalla raskaaksi. Ei voi näillä naisilla olla kaikki palikat kohdillaan.

Mullakin oli 23-vuotiaana kolme lasta, joista viimeisen odotin ja sain yksin :) Elämä yllättää.

Lapset ovat elämän suola ja sokeri, en ikimaailmassa vaihtaisi näitä mihinkään. Yksinhuoltajuus on asennekysymys.

Reimatecit on lapsilla ainakin. Hyvin pyyhkii yhlla :D

Juu, niin täälläkin. Yh olen ja lapsia 4 ja kaikki kulkevat viimeisen päälle puettuna. Vain reimatecit kelpaavat, rahan tuloa ei voi estää. Kokeile itse kun käyt samalla töissä ja pyörität yksin isoa perhettä.

Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:

40v ei todellakaan ole vielä mummoikäinen, vaikka joillakin niitä lastenlapsiakin voi tuossa iässä olla =)
Ensimmäiseni ja ainoani sain 40-vuotiaana. Ja enkä todellakaan ole mikään mummo.

Yhteistyössä