23%

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hra Majuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hrm!

Äänestin vihreitä ja muutama päivä sitten ekaa kertaa elämässäni kannatin eräässä asiassa Keskustaa - ihan ennenkuulumatonta! Lukioitten lakkauttaminen pienistä kunnista kirpaisi todella pahasti, vaikka ei koskekaan minua enää eikä lapsianikaan varmaan koskaan. Isossa kaupungissa asutaan.

Nythän se vasta kiinnostavaa onkin. Ennen ei ole minua kiinnostanut, mutta entisten poliitikkojen ajettua Suomi täydelliseen ahdinkoon, on mielenkiinto herännyt. Perussuomalaisille on tulossa iso vaalivoitto seuraavissa vaaleissa.

onkos seuraavat pressan vaalit??

Mä toisaalta toivon että ne voittaisi sit niiden olis pakko ottaa vastuuta, toisaalta se vaatis yli 50 % kannatuksen koska muut puolueet ei samaan hallitukseen mahdu.

Mä en ihan ymmärrä mihin tämä hehkutus jaksaa perustua. Edelleenkin, kuten toiseenkin ketjuun, mitä väliä on katugalluppien kannatuslukemilla jos puolueella ei ole kanttia ottaa sitä asemaa johon "kansa" heidät äänesti vaan jäädään oppositioon huutelemaan mitä muut tekee väärin. Helppohan se on yrittää kerätä isompia joukkoja taakseen kun ei tarvitse mistään vastuuta ottaa, mutta mites suu pannaan kun joku päivä se hetki koittaa että puheet pitäisi muuttaa teoiksi?