R
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
mitäs nauramista siinä on? vai kuvittelitko, että joukkoliikenteen hinnat pysyvät ennallaan ad infinitum? tai raskaan liikenteen? tai minkän muunkaan? ettei sillä ole vaikutusta suoraan kuluttajan kukkaroon, huolimatta siitä, että pussijuoksette töihin ja kouluun?
mäkin kuljen 16 kilsaa duunimatkaa päivässä pyörällä, mutta en kyllä -30c pakkasella, silloin hyppään dösään.
Ruuan hinta nousee, koska matka tuottajalta kauppaan ja kuluttajan pöytään vaatii moneen kertaan kuljetusta.Niinpä niin. Kun ei osaa ajatella yhtään pidemälle vaan ajatellaan vain sitä että mulla ei ole autoa.
Niin ne taksimaksutkin kohoaa tämän myötä ja moni muukin asia kallistuu Rollonkin elämässä...
hinnat nousee silti vaika bensan hinta ei nousuisi, aina joku syy siihen löyttyy. ruoankin hinta nousee jatkuvast, millä ihmeen syyllä.mitäs nauramista siinä on? vai kuvittelitko, että joukkoliikenteen hinnat pysyvät ennallaan ad infinitum? tai raskaan liikenteen? tai minkän muunkaan? ettei sillä ole vaikutusta suoraan kuluttajan kukkaroon, huolimatta siitä, että pussijuoksette töihin ja kouluun?
mäkin kuljen 16 kilsaa duunimatkaa päivässä pyörällä, mutta en kyllä -30c pakkasella, silloin hyppään dösään.
hinnat nousee silti vaika bensan hinta ei nousuisi, aina joku syy siihen löyttyy. ruoankin hinta nousee jatkuvast, millä ihmeen syyllä.
hinnat nousee silti vaika bensan hinta ei nousuisi, aina joku syy siihen löyttyy. ruoankin hinta nousee jatkuvast, millä ihmeen syyllä.
Ja nimenomaan tuo korotus näkyy tuntuvammin raskaassa likenteessä ja esim. takseillakin koska mitä enemmän ajaa sitä enemmän se tietysti nostaa hintaa.
Tavallisen autoilijan pussissa tuo ei juuri tunnu, ja sen voi kompensoida miettimällä miten voisi vähän vähentää autoilua.
Tai sitten tehdään nnkuin yks mun tuttu teki, Jätti vuokrat maksamatta, mutta auto pitää ola, kun eihän KUKAAN kulje muutamaa kilometriä edes kauppaan . sai kivan lahjan kaupungilta HÄÄTÖ ja tavarat ulos 16.12. mukavaa. näitäkinon paljon että AUTO on pakko ola muulla ei niin väliä.
Ja nimenomaan tuo korotus näkyy tuntuvammin raskaassa likenteessä ja esim. takseillakin koska mitä enemmän ajaa sitä enemmän se tietysti nostaa hintaa.
Tavallisen autoilijan pussissa tuo ei juuri tunnu, ja sen voi kompensoida miettimällä miten voisi vähän vähentää autoilua.
Tai sitten tehdään nnkuin yks mun tuttu teki, Jätti vuokrat maksamatta, mutta auto pitää ola, kun eihän KUKAAN kulje muutamaa kilometriä edes kauppaan . sai kivan lahjan kaupungilta HÄÄTÖ ja tavarat ulos 16.12. mukavaa. näitäkinon paljon että AUTO on pakko ola muulla ei niin väliä.
Niin nyt sua hymyilyttää sitten se että kohta tuttavasi on vielä enemmän kusessa kun autoilu kallistuu entisestään?
Luulempa, että näillä etäisyyksillä ja välimatkoilla auto on aika monelle välttämätön.
Lähdetään vaikka siitä, että itse en välttämättä haluaisi raahata kahta alle 3- vuotiastani kauppaan 5 km:n päähän ja roudata sieltä himaan 4 kassillista ruokaa, joilla pärjää max. 3 päivää.
se on oma valintasi, nyt kun on talvi tuon matkan kulkee vaikka pulkalla ja muuten reppuun mahtuiu muovikassillinen tavaraa ja vaunut voi ottaa mukaan. vaikka kukan ei tarttis enää vaunuja niin niihin voi laitta ne ruat=)Luulempa, että näillä etäisyyksillä ja välimatkoilla auto on aika monelle välttämätön.
Lähdetään vaikka siitä, että itse en välttämättä haluaisi raahata kahta alle 3- vuotiastani kauppaan 5 km:n päähän ja roudata sieltä himaan 4 kassillista ruokaa, joilla pärjää max. 3 päivää.
se on oma valintasi, nyt kun on talvi tuon matkan kulkee vaikka pulkalla ja muuten reppuun mahtuiu muovikassillinen tavaraa ja vaunut voi ottaa mukaan. vaikka kukan ei tarttis enää vaunuja niin niihin voi laitta ne ruat=)
joo, että lapset alta 3 v kaksistaan istumaan pulkkaan ja samalla toisella kädellä työnnät vaunuja ja parhaimmassa tapauksessa on kauheat luminietokset esteenä tai pakkasta niin paljon, että lapset ja äiti jäätyy matkalla..kuningasidea taas sulta..tiedätkö kauan menee aikaa tuolla tyylillä sinne 5 km:n päähän kauppaan ja takas?
kun se on noin hauskaa, niin kerroppa mulle, miten käyn koulussa sadan kilsan päässä ilman autoo ja huom. huom. ei elo mahdollisuus yleisiin kulkuneuvoihin, eikä yhteiskyyteihinJa nimenomaan tuo korotus näkyy tuntuvammin raskaassa likenteessä ja esim. takseillakin koska mitä enemmän ajaa sitä enemmän se tietysti nostaa hintaa.