vaikka bensan hinta laskisi, ei ruoan hinta laksisi mihinkän turha kuvitellakaan
missä piilossa sä olet ollu kun älyä on jaettu. :O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
vaikka bensan hinta laskisi, ei ruoan hinta laksisi mihinkän turha kuvitellakaan
, Jätti vuokrat maksamatta, mutta auto pitää ola, kun eihän KUKAAN kulje muutamaa kilometriä edes kauppaan . sai kivan lahjan kaupungilta HÄÄTÖ ja tavarat ulos 16.12. mukavaa. näitäkinon paljon että AUTO on pakko ola muulla ei niin väliä.
Ettehän tekään kulje takaisin tullessa kävellen, luuletko ettei taksien hinnat nouse? Toisekseen, varsinkin Lapissa sitä autoa ihan tarvitaan. Sitten toinen juttu on se, että miten paljon maksaa enemmän korotuksen jälkeen se ruoan rahtaaminen Etelä-Suomesta sinne Rovaniemelle, mutta tämähän ei näy suoraan kuluttajalle kun sitä muut etelässä asuvat kompensoivat.
se on oma valintasi, nyt kun on talvi tuon matkan kulkee vaikka pulkalla ja muuten reppuun mahtuiu muovikassillinen tavaraa ja vaunut voi ottaa mukaan. vaikka kukan ei tarttis enää vaunuja niin niihin voi laitta ne ruat=)
Ja nimenomaan tuo korotus näkyy tuntuvammin raskaassa likenteessä ja esim. takseillakin koska mitä enemmän ajaa sitä enemmän se tietysti nostaa hintaa.
Tavallisen autoilijan pussissa tuo ei juuri tunnu, ja sen voi kompensoida miettimällä miten voisi vähän vähentää autoilua.
Tai sitten tehdään nnkuin yks mun tuttu teki, Jätti vuokrat maksamatta, mutta auto pitää ola, kun eihän KUKAAN kulje muutamaa kilometriä edes kauppaan . sai kivan lahjan kaupungilta HÄÄTÖ ja tavarat ulos 16.12. mukavaa. näitäkinon paljon että AUTO on pakko ola muulla ei niin väliä.
Joo asioita voi miettiä. Mulla menee tankillinen viikossa enkä voi vähentää autoilua. Ei olis siihenkään rahaa mutta sen takia haen polttoaineet sitten Venäjältä.
miten mä en muista että sä Rollolainen olisit ollut näin fanaattinen yksityisautoilun vastustaja silloin kuin teillä oli auto.
teillähän se tietysti oli pakko olla kun miehellä oli niiiin pitkä työmatka ja linja-autot ei kulkenut sopivasti ja kaupassa oli kannattavampi käydä harvemmin autolla kuin usein kävellen...
sitä mä en täysin muista et mihin se teridän autoilu loppui, eikö se mennyt enää katsastuksesta läpi, vai?
mutta ainahan ne käännynnäiset on kaikista fanaattisimpia, asiasta riippumatta
SE olisi sitten koko päivän reissu se yksi kauppamatka. =)
Ei hyvää päivää taas tuota Rolloa. Mä niin toivon, että on provo koska ei kukaa voi oikiasti olla noin tyhmä.
Rollolainen
![]()
Oliskohan ihan hirveetä tekopyhyyttä jos sättisin teitä Rollon haukkujia.![]()
se joka haukkuu on ite:saint: