2 2,5 Vieras 17.09.2007 #3 oisko.vähän alle 2,5... eikö siinä pullon kyljessä lue.. mun mielestä se on melkein niin et 100 g on 1 d.
oisko.vähän alle 2,5... eikö siinä pullon kyljessä lue.. mun mielestä se on melkein niin et 100 g on 1 d.
V vieras Vieras 17.09.2007 #5 No muuten kyllä,mutta kun en käytä juoksevaa margariinia,ja olisin tänään vielä leiponut...mulla on kaapissa vaan tavallista sunnuntai margariinia...
No muuten kyllä,mutta kun en käytä juoksevaa margariinia,ja olisin tänään vielä leiponut...mulla on kaapissa vaan tavallista sunnuntai margariinia...